Ga naar inhoud

Spel der spellen!?


Aanbevolen berichten

Op dit moment: 1: Red alert 2 met yuri's revenge (deze wel beide legaal voor lezers van et andere topic :wink: ) 2: Gta VC 3: Diablo2 LOD, perfect op battle.net, Echt heel mooi op zo'n caracter op te bouwen en wat koeien te vermoorden :lol: 4: Battlefield 1942 trtr desert combat, vooral met lan party's ed erg fun met een man of 30:D 5: Half Life met Esf mod
Link naar reactie
  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    106

[quote:01c0a98dca="theuserhimself die dit ruim een jaar geleden poste op 14 Jun 2002"]dag mensen ik was benieuwt wat iedereen het spel der spellen vind!? en liefst met motivatie erbij ik hoor het graag van jullie grtzz[/quote:01c0a98dca] Staat niet bij of het een pc game, console game of gewoon borden spel mag wezen he? Nou dan weet ik het wel, zonder off-topic te gaan!, [i:01c0a98dca]"Het spel der spellen"[/i:01c0a98dca] speel ik nog altijd zonder PC en met mijn vriendin. 8) Motivatie: Erg goeie Gameplay, grote herspeelbaarheid, word nooit saai en grafisch ook nog erg goed (me vriendin dan he ;) ) Maar goed.... als het perse om een PC game moet gaan dan is dat: Baldur's Gate 1 + Expansion + 2 + Expansion. Motivatie: erg veel lol van gehad, lang en uitgebreid gespeeld, goed verhaal en erg goeie gameplay, spel blijft me boeien.
Link naar reactie
[quote:3db7a8a490="Red Dragon"][quote:3db7a8a490="theuserhimself die dit ruim een jaar geleden poste op 14 Jun 2002"]dag mensen ik was benieuwt wat iedereen het spel der spellen vind!? en liefst met motivatie erbij ik hoor het graag van jullie grtzz[/quote:3db7a8a490] Staat niet bij of het een pc game, console game of gewoon borden spel mag wezen he? Nou dan weet ik het wel, zonder off-topic te gaan!, [i:3db7a8a490]"Het spel der spellen"[/i:3db7a8a490] speel ik nog altijd zonder PC en met mijn vriendin. 8) Motivatie: Erg goeie Gameplay, grote herspeelbaarheid, word nooit saai en grafisch ook nog erg goed (me vriendin dan he ;) ) Maar goed.... als het perse om een PC game moet gaan dan is dat: Baldur's Gate 1 + Expansion + 2 + Expansion. Motivatie: erg veel lol van gehad, lang en uitgebreid gespeeld, goed verhaal en erg goeie gameplay, spel blijft me boeien.[/quote:3db7a8a490] tsja dat is natuurlijk een spel dat nooit verveeld hehe :lol:
Link naar reactie
Heb de "thrill" van [b:b9a5e4407c]Descent 1[/b:b9a5e4407c] nog niet meer herbeleefd :D , hoewel ik de laatste tijd ook al heel wat uurtjes in [b:b9a5e4407c]DFBHD[/b:b9a5e4407c] (DeltaForce Blackhawk Down) heb zitten. Uiteraard eerst single player, maar toen .... 8) [b:b9a5e4407c]MOHAA[/b:b9a5e4407c] heb ik ook gespeeld, zeker niet slecht ! In de FPS als DF en MOHAA spreekt het realistische mij zeer aan. Met een bijzonder straalgeweer schieten op monsters (DOOM1) heb ik uiteraard ook gedaan, maar ik geeft toch de voorkeur aan Df en MOHAA. [b:b9a5e4407c]Vietcong[/b:b9a5e4407c] schijnt ook goed te zijn, ga ik bekijken wanneer (en als) ik aan de BHD-roes ontsnapt ben (vooral online verslavend). En [b:b9a5e4407c]pcman[/b:b9a5e4407c] ? Jahoor, staat ook nogsteeds op m'n actuele lijstje. Heerlijk ontspannend. Waar ik nog niets over gelezen heb is [b:b9a5e4407c]Gunship 2000[/b:b9a5e4407c], ook weer zo'n spel dat me uren van de straat gehouden heeft 8). Wat ik nog ff kwijt wil: spellen spelen kan in elke generatie. Ik heb m'n laatste aanwinst (DFBHD) voor [u:b9a5e4407c]vaderdag[/u:b9a5e4407c] gekregen. (Gelukkig vooraf, anders had ik te lang moeten wachten).
Link naar reactie
[quote:1ac027af7a="Red Dragon"]Maar goed.... als het perse om een PC game moet gaan dan is dat: Baldur's Gate 1 + Expansion + 2 + Expansion. Motivatie: erg veel lol van gehad, lang en uitgebreid gespeeld, goed verhaal en erg goeie gameplay, spel blijft me boeien.[/quote:1ac027af7a] Juistem! Met welke classes heb jij BG 1 + ToTSC uitgespeeld? En met welke classes BG2 + ToB? En met welke allebei? :wink: Ikzelf het volgende: BG1: Als Fighter, Mage (3x) en Cleric (met deze zowel 1 als 2 uitgespeeld) BG2: Sorcerer (solo), Wild Mage (solo), Mage (2x) (1x solo, één keer met een party), Fighter (1x) en Cleric dus. Voor de rest heb ik ook nog talloze keren over netwerk het spel uitgespeeld als Monk (vanaf ToB dan), Fighter, Kensai en Thief...
Link naar reactie
Ja! Dat is ook een heel goed spel. Persoonlijk vond ik Total Annihilation: Kingdoms beter, maar ik ben dan ook een enorme Fantasy fan... Maar idd, die had er tussen moeten staan, evenals [b:e756d882de]Silver[/b:e756d882de], ook één van de leukere games. Ik zag eerder in dit topic ook Marcel de Reus met Nox, ook dit spel was goed voor ettelijke (internet)uren...
Link naar reactie
Ik hoop persoonlijk dat Lionheart goed wordt. Lijkt me ook wel leuk... Ik heb op het moment echt een gebrek aan goede (Fantasy) RPG's; ze komen allemaal in het najaar en alle echt goede rpg's heb ik al minstens 2x of 3x uitgespeeld :-(. RD, heb jij ooit Planescape: Torment gespeeld? PS: Paladins werden op ToB levels (hoog dus) ontzettend sterk. Zeker Caromsyr (of hoe je dat ook schrijft) gebruikt? Van Firkraag?
Link naar reactie
1. Command and Conquer Red Alert... Eerste game die bij mij interesse wist te wekken om maar weer eens te gaan computeren... 2. Command and Conquer Tiberian Dawn... Jah! ik hou van Westwood :oops: 3. Unreal Eerste game waar ik mijn voodoo2 op uitteste :roll:...en waar ik meteen verslaafd op was :)
Link naar reactie
Mijn topper zijn: day of the tentacle full throttle stunts raptor call of the shadow One must fall 2097 doom II warcraft 1 en 2 en 3 Starcraft + Broodwars Tomb raider 1 en 2 Mortal Kombat Monkey island 3 en 4 Grim fandango micro machine v3 keen 4 pong scorch jetpack dune 2 lemmings series seadogs en dan zijn er nog wel een paar titles.
Link naar reactie
Delta force 2 en Unreal tournament 2003. De twee verschillen nog wel wat van elkaar, maar het blijft leuk. DF2 : Leuk om online te spelen met wat vrienden, redelijke graphics, lekkere gameplay. UT2003 : Zeer snelle gameplay, goed voor wat adrenaline kicks, en speel al Unreal sinds Unreal uitkwam, blijft me boeien, de kick van het 'speed-fraggen' blijft erin bij mij...en natuurlijk de graphics mensen.....lang leve de Devious Devils ( mn UT2003 clan ) en lang leve de Multiplayer modes !!!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...