Ga naar inhoud

Spel der spellen!?


Aanbevolen berichten

dag mensen ik was benieuwt wat iedereen het spel der spellen vind!? en liefst met motivatie erbij bij mij is het 1 warlords (1 de rest zuigt big time!) waarom de game play roeleert!! en het is gewoon simpel, niet te mooie graphics je kan het spelen op een 2 86 (mooier kan niet! :lol: ) 2 Diablo2 het zier er mooi uit SUPER veel variatie in levels en creatures maar ook in de wapens en magische stuff je karakter uitbouwen is erug cool! (er is eigenlijk maar 1 nadeel en dat is al die cheaters als je online speelt :( ) en NEE ik :oops: me NIET omdat ik een spel op 1 heb staan die ouder is dan 50% van de mensen hier! :evil: :lol: ik hoor het graag van jullie grtzz
Link naar reactie
  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    106

Mmmmhhh... Toen mijn ouders eindelijk een computer kregen die modern was (toen dan), was het eerste spel dat ik installeerde Quake2. Ik heb toen een week (het was herfstvakantie) in mijn pyama zitten spelen, alleen onderbroken om te eten. Dat was wel uniek lang gamen. Maar misschien waren er meer spellen die ik net zo cool had gevonden... Ik nomineer: -Quake2, -Unreal Tournament ('oud' maar is nog steeds fantastisch, ziet er niet verrot uit en wordt nog steeds gespeeld), -Halflife
Link naar reactie
[quote:dde5b6e2fe="theuserhimself"]bij mij is het 1 warlords (1 de rest zuigt big time!) waarom de game play roeleert!! en het is gewoon simpel, niet te mooie graphics je kan het spelen op een 2 86 (mooier kan niet! :lol: ) [/quote:dde5b6e2fe] :D :D :D : 1(al vanaf de amiga) en 3(2 en battlecry zuigen)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...