Ga naar inhoud

Warcraft III: Reign of Chaos goes Gold!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:5e7e10b49e="JaFO"]Weet je wat grappig is ... een tijdje terug werd er nog geklaagd dat er niks uitkwam ... :lol:[/quote:5e7e10b49e] Is toch ook zo? Er komt echt helemaal niets nieuws meer uit. Tenzij je meer van hetzelfde nieuw vind. Het laatste vernieuwende spelconcept was volgens mij Black & White. Helaas sprak het me niet erg aan, maar het was wel iets heel anders dan we tot dan toe gezien hadden.
Link naar reactie
Als je het zo bekijkt is het al eeuwen zo ... RTS zijn niks bijzonders meer sinds Dune ... FPS is niet meer interessant sinds Wolfenstein 3D 3D First person RPG's sinds Ultima Underworld etc. Er zijn maar weinig mensen die zo'n grote gok durven te wagen. Zelfs Id-Software (dat op zich geld genoeg heeft om zoiets te wagen) durft geen nieuwe originele FPS uit te brengen ... ze beperken zich tot een engine-demo. (beetje off-topic, je kunt beter het oude draadje opzoeken of een nieuw beginnen als je hier op door wilt gaan) // -- // Red Dragon : is dat een statisch tussenschermpje of is dat al een 'real-time' versie van de in-game graphics ?
Link naar reactie
haha daar kies je voor de human campaign, zo ziet het er niet in het spel uit. Het spel is wel prachtig gemaakt, de filmpjes erbij ook, ze zouden een keer een animatie film van warcraft moeten maken. Het spel zelf is wel redelijk makkelijk, ik ben al bijna door de human campain heen, de undead maar eens op difficult proberen.
Link naar reactie
//Jafo Die screenie is het menu waar je kan kiezen welke campaign je wil en zo. voor de ingame screenies moet je die link hebben die onder de screenie staat. Ik kon het spel maandag als Warez krijgen van een maat van me (die razend enthousiast is over dit spel overigens) maar ik wacht dit keer eens netjes op 5 Juli, dus ik heb het spel nog niet mogen aanschouwen. Ik hoorde dat Warcraft III slechts 1 cd beslaat, lijkt me weinig voor zo'n spel.. klopt dat?
Link naar reactie
Ja, ik heb nu dus wel de Warez-versie. Toevallig had ik de gelegenheid. Als ik het een leuk spel vind koop ik 'm alsnog in de winkel (ik ben normaal niet zo dol op strategy, maar deze lijkt me toch wel heel leuk). Zo'n mooi en verzorgd spel (draait echt heel mooi op minder moderne systemen) schaf ik natuurlijk gewoon aan. Van Diablo heb ik ook al heel veel plezier gehad. Maar ik begin dus alvast voor de release-datum. Juridisch misschien niet goed, maar moreel durf ik deze constructie nog wel te verdedigen ;-) Het spel staat idd. op één cd, die supercoole filmpjes én het spel. Ik snap werkelijk niet hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen!
Link naar reactie
[quote:0ad10e6ecd="Count Uilesnor"]Zo'n mooi en verzorgd spel (draait echt heel mooi op minder moderne systemen) schaf ik natuurlijk gewoon aan.[/quote:0ad10e6ecd] Wat versta je onder een minder modern systeem? Want ik ben me namelijk aan het afvragen hoe WIII bij mij gaat draaien (PII 350 @ 402, V550 8mb AGP, 192 mb sdram)... :roll: Naja, anders heb ik altijd de pc van mijn moeder nog als backup :D En ik ben van plan om volgend jaar, als ik afgestudeerd ben, maar eens wat nieuws te kopen. Even hopen op een leuke en goedbetaalde baan ;)
Link naar reactie
Nou ik doelde op het systeem van de persoon van wie ik het spel kreeg. Dat was een systeem met een 900MHz proc. en een GF2MX. Maar daar liep het spel dan ook perfect vloeiend met een mooi strak beeld. Dus het moet op mindere systemen dan ook nog goed kunnen. Dat is nog eens iets anders dan GTA3. ;-) Ik durf echter niet te zeggen of het op jouw systeem lukt. Zit jij ook in je laatste jaar? Ik heb voor volgend jaar al een baan. Ik kan ook niet wachten tot ik aan de slag kan met het bijbehorende salaris ;-) Salaris - lage kamerhuur - werk op fietsafstand (dus ik hoef geen auto te gaan onderhouden)= geld om altijd de bruutste gamespullen in mijn pc te doen EN ook nog andere coole shit doen :-D
Link naar reactie
Als je een 900 MHz proc + GF2mx al minder modern noemt, wil ik niet weten hoe je mijn sys noemt :D Mijn moeder heeft een AMD Athlon 1GHz met een GF2mx. Maar ik game het liefst op mijn eigen pc (17" monitor, zij heeft een 14" :eek: ). Ik ga volgend jaar mijn laatste jaar in. Maar dan hoop ik na de zomer ergens wat leuks te kopen... Nog "even" geduld dus :)
Link naar reactie
[quote:0ec4344c38="JaFO"]maar 6 weken ? Ik denk dat ik maar met vervroegd pensioen ga ... zeker nu ik de NWN-site heb doorgelezen. *kwijl* Of WC3 ook leuk is zal ik maar ff afwachten ... RTS'en vind ik iha niet echt geweldig.[/quote:0ec4344c38] Idd afwachten... want die beta-test voor het multiplayer gedeelte vond ik ook niet geweldig. Onuitgebaleanceert..bouw wat lucht draken en gooi iedereen plat, zoiets...!!!
Link naar reactie
[quote:841f4d3596="JaFO"]:roll: daarom is het ook een *BETA* test ... in de echte 'retail/gold' release hoort in principe alles in balans te zijn (of zo goed als, niks is perfect) , want dat soort zaken horen ze nu net tijdens een beta-test te vinden & corrigeren.[/quote:841f4d3596] Klopt helemaal, ik hoop dat het Blizzard weer gelukt is, maar ik blijf het kritisch volgen :lol:
Link naar reactie
[quote:3a9294e0dd="Black Shadow"]Heeft nog nooit iemand van Dungeon Siege gehoort?:lol: :lol: :lol: Is een Hack&Slash-game, wel van microsoft :( Maar dat verknoeit de pret niet. :D[/quote:3a9294e0dd] Ja die ken ik, ik heb dat spel een maand geleden al uitgespeeld.. maar wat heeft dat met Warcraft III te maken? Het is een compleet ander spel
Link naar reactie
Nee, ze denken dat iedere halve gare die niet aan de beta-test mee heeft gedaan gewoon naar de winkel rent omdat het 'Warcraft' is. (zo is Diablo 2 ten slotte ook verkocht ... ) Een demo om die lui te overtuigen is dus niet nodig, blijft de rest ... en of Blizzard voor die paar lieden nog een fatsoenlijke demo in elkaar wil zetten ? Geen idee ... 't is te hopen, want ik heb geen enkele zin om dit spel te kopen zonder een paar reviews & een demo gezien te hebben.
Link naar reactie
//Jafo. Ik heb het spel al besteld, als ik hem hem heb zal ik me mening wel posten hier (voor zover het je iets waard is ;) ) Ik verwacht geen Demo van dit spel. die PR heeft WCIII niet nodig zoals je zelf al aangeeft. Ik denk dat als je WC1 en 2 leuk vind dat je dit ook wel leuk vind, maar dat weet ik pas als ik het gespeeld heb uiteraad.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...