Ga naar inhoud

Warcraft III: Reign of Chaos goes Gold!


Aanbevolen berichten

:hmm: van WC 1 & 2 zijn wel demo's geweest ... er waren een (of twee) aardige opdrachten, maar toch niet echt een 'super' spel. Ik zag laatst in een winkel WC3 op een pc staan (het zag er leuk uit, maar DS & NWN zijn ook leuk) ... ik vraag me eerlijk gezegd af of die verkopers wel wisten wat voor een versie ze daar hadden staan ...
Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:a26e9dcdff="Yellowman"]haha daar kies je voor de human campaign, zo ziet het er niet in het spel uit. Het spel is wel prachtig gemaakt, de filmpjes erbij ook, ze zouden een keer een animatie film van warcraft moeten maken. Het spel zelf is wel redelijk makkelijk, ik ben al bijna door de human campain heen, de undead maar eens op difficult proberen.[/quote:a26e9dcdff] Ik heb al een keer op een warcraft forum en naar Blizzard zelf gereageerd voor een film (of animatie) van Warcraft.. Ze vonden het allemaal een goed idee, maar als het werkelijk gebeurt duurt het toch nog wel even... Maar het idee hebben nu alvast. Dat weet ik zeker, ik heb er bericht van gekregen....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...