Ga naar inhoud

Neverwinter Nights is 'gold' !!!!!!!!!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 161
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    162

Bij het Computer collectief staat ie aangekondigd voor 28 juni of later: http://comcol.nl/bestel/verwacht.htm Op het forum van planet neverwinter hebben ze het er over dat het 28 juni vanuit the states verstuurd wordt en zeker 1 juli in de winkels buiten de VS ligt. (Australië, Denemarken, UK. In Finland en Estland denken ze zelfs 26-27 juni, maar lijkt me sterk. http://www.forumplanet.com/planetneverwinter/topic.asp?fid=4941&tid=688302&p=3
Link naar reactie
klopt ... ik heb het vandaag bij Dynabyte in Eindhoven gekocht ... ze hadden nog een hele stapel :D // --- Even opletten : - er is al een patch van +/- 2 Mb in totaal (downloaden via update-functie) - als het programma vraagt naar de 'game disk' dan bedoelen ze de 3de CD ... (die natuurlijk niet 'game disk' heet, maar gewoon 'CD 3' om het makkelijk te maken) Ondanks het feit dat het programma m'n pc inschatte als 800x600 kan ik het zonder problemen op 1024x768 32-bits laten lopen (800 MHz AMD + R8500LE + Catalyst drivers). Ook als je niet het PHB van D&D 3ed uit je hoofd kent is het heel goed te spelen. Zo'n beetje overal waar je met de 'statistieken' van je karakter in aanraking komt is een 'recommended' knop te vinden die je een vrij aardige aanbeveling doet wat je aan feats & skills zou kunnen kiezen. En voor de liefhebbers : het is een kartonnen doos ter grote van een DVD ... geen DVD-doosje (maar gezien de handleiding was dat waarschijnlijk onmogelijk geweest ;))
Link naar reactie
[quote:95b01ec9be="jammah"][quote:95b01ec9be]Maakt niet uit NWN is iedere euro die hij kostte waard. [/quote:95b01ec9be] Maar als ik kan kiezen tussen 50 en 55 euro dan kies ik toch voor 50. 8)[/quote:95b01ec9be] Ik niet. Ik kijk niet op een paar lullige eurotjes ;) bovendien krijg ik bij mijn spellenboer altijd 10% korting dus 55 euro is voor mij bijna 50 euro :D
Link naar reactie
[quote:53a18c869a="Count Uilesnor"]Sommige mensen kijken wel op een prijsverschil van 10%. Waaronder ondergetekende.[/quote:53a18c869a] Daar is helemaal niets mis mee hoor. Je bent dom als je dat niet doet. Ik zei het alleen om hem wat te stangen maar ik zie dat ik ben vergeten er een smiley bij te zetten.
Link naar reactie
Als je zo nodig de prijs wilt weten : € 53 en nog wat centen (korting via klantenkaart). Ja het is 'duurder' dan de standaardspellen, maar gezien de mogelijkheden en de spelduur zeker de moeite waard. 't is een vrij 'klassiek' D&D-verhaal ... vrij veel hakken & prakken en de stemmen zijn een beetje 'over the top' ... (ik blijf me afvragen waarom de dames het nooit koud hebben ;)) De editor levert wel wat AV-fouten op :( dus als je daar mee wat wilt maken dan heeft regelmatig saven zeker zin. Er is op de NWN-site al een losse 'module' te downloaden die puur team deathmatch is (geen avontuur dus, maar ordinair hak&prak werk).
Link naar reactie
Ik kwam vandaag bij de Dixons en hij was uitverkocht :( ik heb nu een aanbetaling gedaan bij DIxons zodat ze hem vaasthouden als ie binnen is. ik heb nu ook Warcraft III aanbetaalt. Prijzen: NWN 59,95 Euro Warcraft III 49,95 Euro beste prijzen, voor dat geld kan je een leuk stukje Hardware in je pc stoppen, maar ja. tis het wel waard. NWN krijg ik nu pas Woensdag overigens :(
Link naar reactie
Ik vraag me af of er al iemand voorbij 'hoofdstuk 1' is ... want voor zover ik het kan zien is die allereerste opdracht (waar je feitelijk heel de stad Neverwinter van boven tot onder moet doorzoeken) verdomd langdradig. Een tip kan ik nu al geven : een huurling is zeer handig! Zeker als je een klasse speelt die geen vallen kan ontdekken of sloten openen zul je zeker hulp moeten hebben. Je zou in theorie een multiclass karakter kunnen spelen (fighter/thief of mage/thief), maar dan ga je vrij traag in vaardigheid vooruit.
Link naar reactie
[quote:c97d94b05c="jammah"]Maar nu weten we nog steeds niet wat Jafo en Red Dragon hebben betaald (en eventuele anderen; graag ook de winkel vermelden) En om mij te stangen moet je van goede huize komen, vette bruut. Of moeten we een spelletje linkerhand, rechterhand spelen? :lol:[/quote:c97d94b05c] LOL leuk spelletje dat linkerhand rechterhand ;)
Link naar reactie
Ik heb gisteren(zaterdag) NWN gekocht bij het Computercollectief in Am*dam voor 52,90. Nog niet geïnstalleerd, want wacht eerst op m'n nieuwe systeem. (Komt eind deze week hoop ik. Ik heb nu een pentium 2 350 Mhz met voodoo 5 5500 en alhoewel Morrowind erop werkt(6fps), is dat niet echt genieten))
Link naar reactie
tip 1 : als je met een huurling speelt altijd na iedere 'level up' met hem/haar praten ... als je alle gebieden netjes leeggeplunderd hebt (tenzij je als 'lawful good' karakter daar niet aan mee hebt gedaan, maar zelfs *dat* betwijfel ik) dan kun je leuke verhalen horen. (+ een klein handig itempje verdienen ;)) Tip 2 : in het centrum is een Inn voor 18+ ;) (je zou het de 'rooie oortjes' club kunnen noemen :D)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...