Ga naar inhoud

Neverwinter Nights is 'gold' !!!!!!!!!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 161
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    162

Nce very nice indeed :D . Ikzelf vond Morrowwind een beetje tegenvallen (qua actie en interactie)niet qua graphics) je loopt te vaak te lang rond te dolen zonder ook maar iets tegen te komen bovendien vind ik de gamemenutjes nogal irritant teveel losse menutjes had liever een groot menu gehad. Al met al is Moroowwind geen slecht spel alleen had ik iets meer diepgang verwacht. Wie weet heeft Neverwinter Nights dit wel. Ik sta dus ook te trappelen van ongeduld :D
Link naar reactie
Als je met meer diepgang bedoeld dat de NPC's een beetje erg statisch zijn in Morrowind dan heb je gelijk. Eerlijk gezegd ben ik al lang blij dat je onderweg niet om de vijf meter wordt aangevallen door beesten of ander tuig. NWN heeft straks het voordeel dat de DM bij een multiplayer-spel voor wat extra 'activiteiten' kan zorgen ...
Link naar reactie
[quote:5f40affa6d="JaFO"]Als je met meer diepgang bedoeld dat de NPC's een beetje erg statisch zijn in Morrowind dan heb je gelijk. Eerlijk gezegd ben ik al lang blij dat je onderweg niet om de vijf meter wordt aangevallen door beesten of ander tuig. NWN heeft straks het voordeel dat de DM bij een multiplayer-spel voor wat extra 'activiteiten' kan zorgen ...[/quote:5f40affa6d] Precies dat bedoelde ik ook :D Het hoeven ook geen monsters te zijn maar meer iets van mensen die je tegenkomt of een event dat je ziet gebeuren (zoiets van je slaat links af er start een filmpje waarin je ziet dat er iemand wordt aangevallen ofzo of dat de weg bedolven wordt onder gesteente) als je om de 5 meter wordt aangevallen door een monster is de fun er idd erg snel vanaf.
Link naar reactie
[quote:0bad871220="Red Dragon"]yess goed nieuws :) .. dat is een titel waar ik al zeker een jaar op wacht. Hier verwacht ik erg veel van. zeker slapeloze nachten.. ik ben net klaar met GTA3 en halverwege SOF2 en moet Morrowind ook nog spelen. ik en me pc krijgen nooit rust zo ;)[/quote:0bad871220] LOL Sof2 uitgespeeld (zwaar teleurgesteld in het eind :*( ) GTA3 net geinstalleerd en dus nog niet zover gevorderd (pokke triad leden ik kan niet eens meer rustig door china town rijden :D ) Morrowwind maar weer eens oppakken of beter opnieuw beginnen ik zie nog wel ondertussen HOMM IV uitspelen en dan nu neverwinter nights vind je het gek dat ik slaapgebrek heb :evil:
Link naar reactie
Als ik op de site van Dynabyte afga dan zou het begin july in de winkel moeten liggen (hun 'preorder'-aktie loopt tot 28-6 ... ) Van WC3 staat op de officieele datum iets van 3-7 genoemd, terwijl het onlangs 'gold' is geworden. Dus het lijkt me niet echt onwaarschijnlijk dat NWN op ongeveer dezelfde dag in de winkel ligt. (:hmm: misschien genoeg tijd om Morrowind & Dungeon Siege uit te spelen als ik de komende week niks anders doe ;))
Link naar reactie
Op de [url=http://www.neverwinternights.com]site[/url] (zijn jullie nog niet zo slim dat je die URL hebben geprobeerd ) staat : [quote:9119100e49] Processor Pentium® II 450 MHz or AMD K6 450 MHz Pentium® III 800 MHz or AthlonTM 800 MHz Operating System Windows 98/ME/2000SP2/XP RAM (Windows 98/ME) 96 MB 128 MB RAM (Windows 2000/XP) 128 MB 256 MB Hard Disk Installation 1.2 GB 2.0 GB CD ROM or CD/DVD ROM Drive 8X DirectX DirectX® version 8.1 Video Card 16 MB TNT2-class OpenGL 1.2 compliant video card NVIDIA GeForce 2/ATI Radeon Sound Card DirectX® certified sound card Multiplayer IPX or TCP/IP via LAN or Internet Multiplayer via Modem 56k (2 players max) broadband [/quote:9119100e49] (dit is de minimum / recommended lijst op : http://nwn.bioware.com/about/requirements.html ) Met andere woorden : als je een beetje moderne pc hebt (ie : AMD 800MHz + GeForce 2 of beter) zit je goed.
Link naar reactie
[quote:69b395c9d3="JaFO"]Als ik op de site van Dynabyte afga dan zou het begin july in de winkel moeten liggen (hun 'preorder'-aktie loopt tot 28-6 ... ) Van WC3 staat op de officieele datum iets van 3-7 genoemd, terwijl het onlangs 'gold' is geworden. Dus het lijkt me niet echt onwaarschijnlijk dat NWN op ongeveer dezelfde dag in de winkel ligt. (:hmm: misschien genoeg tijd om Morrowind & Dungeon Siege uit te spelen als ik de komende week niks anders doe ;))[/quote:69b395c9d3] Warcraft III komt 5 juli in nederland (das op een vrijdag) maar ik dacht dat NWN eerder zou zijn omdat die eerder Gold was. ik wacht wel af. ik wil deze 2 titels beiden kopen want ik wacht op beiden al tijden.... wel lastig dat ze net tegelijk uitkomen zeg.. hadden ze van mij wel mogen spreiden. Ik heb dungeon Siege al uitgespeeld. was ook een leuk spel. Morrowind moet ik nog aan beginnen, nog maar een paar uur achter gezetten. ben nu met SOF2 bezig maar ik schat in dat ik die morgen wel uit heb (geen flauw idee waneer het eindigt maar ja.) kan ik mooi tot het einde van de maand bezig houden met Morrowind. kom ineens om in de games :) het leven van een Gamer is zwaar ;)
Link naar reactie
Idd, ik weet niet meer waneer ik aan wat moet beginnen :( Misschien laat ik SOF2 maar liggen voorlopig, want ik heb geen zin in allemaal shooters na elkaar (MOHAA ed). Ik ga nu eerst GTA3 uitspelen en ik schat dat ik daar als ik volgende toetsweek dus veel vrij hem hem uitspeel. Dan maar Morowind (Betsheda geeft 500 uur uitspeeltijd, als je alleen de hoofquest volgt :o )en dan NWN.
Link naar reactie
Ik was met Baldur's gate 2 + uitbreiding (ook van Bioware) ook zeker wel zo'n 160 uur zoet, dat is nog steeds een van de beste RPG's ooit vind ik. ik hoop dat NWN van de zelfde kwaliteit is qua gameplay als BG1 en 2. dat waren echt pareltjes. volgens mij was Morrowind 150 uur hoor ipv 500!?!? maar het blijft lang.
Link naar reactie
Zolang er op http://www.neverwinternights.com niks over een demo staat vermeld zal er ook geen demo zijn ... 't is wel te hopen dat er (uiteindelijk) eentje komt, want sommigen rennen al weg als ze D&D en RPG in een zin horen en dat terwijl dit spel wel eens CS als mp-spel kan voorbijstreven ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...