Ga naar inhoud

Wat is een goed games magazine?


Aanbevolen berichten

*yuck* ik kan het Duits niet uit staan, dus die bladen lees ik vrijwel nooit. Bovendien heb je het probleem dat de Duitsers zo'n beetje alles vertalen (vaak tot en met de titel aan toe) en daarnaast vrij veel censuur e.d. kennen (als het spel niet op de 'zwarte lijst' staat, dan is er vrijwel zeker sprake van een 'verkrachte' versie waar je met zombies of robots te maken hebt) ...
Link naar reactie
Ik vind Duits een leuke taal, maar in Duitsland verbieden ze veel te veel spellen :( Das gewoon niet normaal meer. Wij lrijgen volgend jaar met internationalisering een Duitser in huis, die weet niet wat die dan ziet: spellen met bloed :o (SOF2, Counterstrike en dan Doom 3 en Unreal 2 :D ) Ik vind zowel de PCGameplay als de PCzone een goed blad. De schrijfstijl van de PCzone vind ik beter, maar ik koop gewoon degene die mij het leukst lijkt een abbo vind ik toch teveel geld (70E :o ).
Link naar reactie
[quote:b6270c0f83="HIDMAN-X"]Best duidelijk vraag, wat is een goed en leuk games magazine? Kheb de PU (power unlimited) vijf jaar gehad en die heb ik deze maand opgezegd omdat er steeds meer onzin in kwam te staan en hij steeds onoverzichtelijker werd. Het liefst heb ik een magazine met alleen maar games en hardware voor de pc.[/quote:b6270c0f83] Ik lees maar geen gamesbladen meer, zonde van m'n geld en van het papier (ben met o.a. papier milieubewust, al zou ik dan ook geen PC's moeten kopen, maar dat terzijde :lol: ). Alle info + screens staan ook op het internet!!! Maar bladen die ik las waren: - Real Gamer (PC; blad is volgens mij opgeheven) - Edge (engels, consoles) - Select, digital entertainment (multi) - GameStar (duits, zeeeeer goed PC blad)
Link naar reactie
[quote:182e308496] Ik lees maar geen gamesbladen meer, zonde van m'n geld en van het papier (ben met o.a. papier milieubewust, al zou ik dan ook geen PC's moeten kopen, maar dat terzijde :lol: ). Alle info + screens staan ook op het internet!!! [/quote:182e308496] Mee eens. Ik vind de schrijfstijl van de PC-zone trouwens nogal puberaal(ik lees 'm bij een vriend), maar dat hangt misschien van je leeftijd af. Ik heb dan liever de PC-gameplay (is die niet Belgisch?). Veel gamesbladen vind ik trouwens meer op reclamefolders lijken (inclusief de twee bovenstaande) met al die onzinnige previews en dat overdreven glossy papier.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Een paar jaar geleden had je nog de Software Gids, alleen waar die gebleven is ??? (Aantal jaren in het buitenland verbleven) Dat was een goed gameblad die ook de technische aspecten in het oog hielden en niet vol met "pro" stuff zat, zoals je die in de bladen vandaag tegenkomt. Computer Totaal [b:70274004f0]was[/b:70274004f0] een goed hardware blad, maar sinds een paar jaar vind ik het zelf stukken minder worden. De Duitse bladen daar in tegen zitten voor mij nog steeds op het niveau waar de CT jaren terug nog op zat.
Link naar reactie
[quote:286d4bdbae="Java"]Een paar jaar geleden had je nog de Software Gids, alleen waar die gebleven is ??? (Aantal jaren in het buitenland verbleven) Dat was een goed gameblad die ook de technische aspecten in het oog hielden en niet vol met "pro" stuff zat, zoals je die in de bladen vandaag tegenkomt. [/quote:286d4bdbae] Is al een tijdje geleden opgeheven, de losse verkoop (en dus advertenties ivm lagere oplage) liepen terug. PCGameplay komt er wat de huidige bladen betreft nog het dichtste in de buurt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...