Ga naar inhoud

Wat is een goed games magazine?


Aanbevolen berichten

[quote:a5c40e5ab3="PS"]PC Gameplay is inderdaad goed. Is ook verkrijgbaar zonder CD-rom. Dus dan geef je geen geld uit aan een cd vol demo's die je voor niks kan downloaden.[/quote:a5c40e5ab3] ik vind het nog steeds handig die cd's met demo's omdat ik af en toe wel eens een spel probeer die ik niet ken (lees: helemaal niet ken) en die ga je niet voor je lol downloaden ook al heb je adsl zoals ik (dit geldt in ieder geval wel voor mij)
Link naar reactie
Voor diepgaande hardware-reviews moet je zowiezo nooit op een gamesblad vertrouwen ;) Op dat gebied kan ik eigenlijk alleen maar C'T aanraden (niet C!T, maar C'T dus!) // -- maar voor puur spellen : PC-Zone Uk of Benelux (scheelt niet echt veel, alleen heeft de Nederlandse versie een DVD ipv CD's als optie). En ondanks het feit dat ik kabel heb is het wel handig, aangezien ik zeker voor onbekende spellen niet altijd zin heb om een paar uur op een download van 100+ Mb te wachten. Zeker als het spel daarna echt *beep* is. PC Gameplay is m.i. net als PU een beetje te licht qua reviews. Ze bespreken een hoop spellen, maar het grootste deel binnen een bladzijde of zelfs minder en dat is een beetje erg magertjes om een fatsoenlijk oordeel te geven.
Link naar reactie
mmm... Dit maakt het niet makkelijker :-? Dat zijn precies de twee bladen waartussen ik zit te twijfelen. Ik heb altijd het gevoel dat de PC zone wat proffesioneler is dan de PC gameplay. Maarja de PC zone kan je niet nemen zonder demo cd's. Bij de PC gameplay hoef ik die cd's sowieso niet want die cd's hebben bij mij nog altijd vaag gedaan.
Link naar reactie
[quote:13d9b89d77="Rubie"]Heb zelf de PC Gameplay en ik ben er zeer tevreden over. Er staan goede reviews in maar af en toe denk ik waarom hun er een 9 voor geven terwijl ik het hele spel er niet uit vind zien. Maar ja dat zal wel aan mij liggen :wink:[/quote:13d9b89d77] dan ben je in ieder geval niet de enige :lol:
Link naar reactie
Hey Ik vind de pc gameplay dus WEL GOED! 8) om even op eerdere reacties te antwoorden ze gebruiken wel vaak 2 bladzijden per spel! ipv een halve mischien 1 zoals jij beweert soms zelfs 4 of 5 als het om een titel gaat waar de verwachting hoog is! en ze schrijven op een grappige manier (maar daar moet je van houden) conclusie: ik vind hem wel goed suc6 ermee grtzz
Link naar reactie
Van de Nederlandse bladen is de PC gameplay de betere. Maar kopen die ik hem niet. Ik woon dicht bij de grens en ben de Duitse taal ook goed machtig. Ze maken duidelijk veel betere bladen dan in NL of België. Als ik een koop, bij de boekhandel is het de Gamestar. Gratis een film, en demo cd. En zee goede re, en pre vieuws. En het is een van de dikste bladen ook, met nauwelijks reclame erin. (gamestar.de)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...