Ga naar inhoud

unreal tournament patch 436


Aanbevolen berichten

[quote:f25c0c0ff8="Acid Puke"]ok, ik heb een patch nodig voor versie 436, maarrem, ik moet dan de cd hebben, en die ben ik nou juist kwijt!!!! kent iemand hier waar ik die patch zonder cd kan regelen, p.s., ik zou graag een revieuw van ut 2003 hebben, ik weet er namelijk NIX van:( BEDANKT ALVAST[/quote:f25c0c0ff8] je kunt proberen op www.gamecopyworld.com te kijken, of zoek eens met een zoek machine bijv. google veel suc6. (gelukkig heb ik die cd mooi opgeborgen :D )
Link naar reactie
Een crack halen van gamy copyworld omdat je de cd "bent kwijt geraakt"(sure ;-)) heeft in dit geval geen zin. Je kan wel een no-cd crack downloaden maar om patches te installeren heb de altijd de cd nodig. Dit simpel weg omdat deze echt bij het updaten gebruikt wordt om onderandere de "botpack.u" vandaan te halen
Link naar reactie
[quote:023ab5c180="Acid Puke"]ok, ik heb een patch nodig voor versie 436, maarrem, ik moet dan de cd hebben, en die ben ik nou juist kwijt!!!! kent iemand hier waar ik die patch zonder cd kan regelen, p.s., ik zou graag een revieuw van ut 2003 hebben, ik weet er namelijk NIX van:( BEDANKT ALVAST[/quote:023ab5c180] In de winkel is voor +/- 10 Euro een uitstekende backup te krijgen. Deze bevat standaard al de v436/No Cd patch + de bonuspacks + een tweetal mods.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...