Ga naar inhoud

al die ONLINE GAMERS!! read all about it


Aanbevolen berichten

Tuurlijk als online gamer wil je zoveel mogelijk online spelen en zoveel mogelijk ownen! 8) Dat snap ik want dat wil ik ook :D . Er is een hele goeie GROTE server die een heleboel games ondersteunt zodat je ze online kan spelen. Een aantal mensen zullen het heus wel kennen, want het is best wel bekend onder de online gamers. Ik heb het over gamespy.... Voor mensen die counterstrike en unreal tournament etc.. etc.. (first person shooters) kan ik Mirc aanraden (gewoon ff onder google ofzo Mirc typen en je vind wel een goeie Mirc client, want er zijn er ZOOVVEEEEL van). Maar om ff terug te komen op dat gamespy, Download gamespy op http://www.gamespyarcade.com/download/launch.shtml :D VEEL PLEZIER ERMEE 8) Ik ben te vinden in de Total Annihilation en Unreal Tournament Lobby's onder de naam PRO_-|[GaMi]|-_.
Link naar reactie
En je hebt natuurlijk ASE (all seeing eye). Ik ben trouwens te vinden op gamespy bij de volgende spellen: MOH:AA (speel ik het meest.) SOF2 Operation Flashpoint Crimson Skies Return to Castle Wolfenstein Tony Hawk pro skater 3 & natuurlijk Unreal Tournament Onder de volgende naam [TEAM C4] [C] HIDMAN-X
Link naar reactie
Gamespy ? *yuck* dat ding stikt van de reclame en andere onnodige troep en dan mag je er nog eens voor betalen ook. Nee dank je. De in-game browser van UT is voor mij goed genoeg. Bovendien zijn de communities van de meeste mods klein genoeg dat je gauw in de gaten hebt wie op welke servers zit. // IRC-client => Trillian is beter dan mIrc, ondersteunt ICQ,MSN & Yahoo en het is nog gratis ook ... :p
Link naar reactie
kweet het dat gamespy (ook wel GAYspy) genoemd een grote shitzooi is, maar als je total annihilation wilt spelen kan dat maar op 4 programma's: gayspy, zone, GBL en phoenix worx. ZONE=K*Tzooi (slechte layout en vol ASO mensen). GBL=cool en ziet er goed uit. Phoenix Worx=een beetje shitzooi (kijken alles van GBL af). en Gamespy valt nog wel mee maar zit vol n00bs. Ik zei ook al dat degene die first person shooters spelen beter Mirc of andere dingen kunnen gebruiken. Ik zelf gebruik ook Mirc voor 1st person shooters. En er zijn natuurlijk wel manieren om gamespy INTERRESANT te maken :D , hack het gewoon en wordt een WIZ of admin etc.. etc.. :D of typ dit irc://#hiereenroomnaamtypen (wel typen als er geen WIZ of HELPER is). Ik hack gamespy normaal en dan open ik een irc channel voor mijn clan, zoddat iedereen van mijn clan daar rustig kan praten. "MAAR... als je betrapt wordt heb je een 4 maanden permanent BANN aan je kont hangen :P (Hoe zou ik dat toch weten vraag je je dan af) :oops:
Link naar reactie
echt waar gamespy is een van de kloterigste gameservers die erzijn (alhoewel die van UBI ook aardig die kant op gaat) echt ik snap niet hoe je hier een thread over kan beginnnen, kijk het is dan wel een van de uitgebreidere servers qua games, maar das ook alles wat in hun voordeel is, zoals al gzegd: veel klotepings, n00bs, gasten die joinen, maar hun game niet upgraden, waardoor het spelen tegen elkaar vaak uitloopt op een fiasco. het is een goeie server voor beginners, maar als je zoals ik vaak online gamed, dan speel je liever op IP, vaak veel minder lag en geen last van noobs. Shit happens, but Gamespy is big SHIT!!!! :evil:
Link naar reactie
ik weet niewt of er veel mensen hier zijn die ook wel eens ghost recon hebben gespeeld via de server van UBI, maar die server sux ook bigtime, heel erg jammer want ubi heeft vaak wel goeie spellen, maar met zon klote server worden die online games een stuk minder. een hele goeie server is: www.gamepoint.nl. hier staan ook veel goeie servers voor de meeste en meest gespeelde online games. check het maar us uit...
Link naar reactie
deze thread is ook voor n00bs om te lezen en die zijn goed af op gamespy. :D zolang ze maar zorgen dat ze altijd op GAME INFO duwen voordat ze proberen te spelen, en geen grote bek hebben van ik own dit en ik own dat, dan zijn ze er goed af :D..... ik speel de spellen die ik speel altijd op veel verschillende plaatsen, zolang ik maar tegen goeie (het liefts betere spelers) dan mij kan spelen. <--- das de enige manier om echt beter te worden in een game, en dat is wat veel n00bs niet inzien :o .....
Link naar reactie
[quote:2c090a1478="gami"]deze thread is ook voor n00bs om te lezen en die zijn goed af op gamespy. :D zolang ze maar zorgen dat ze altijd op GAME INFO duwen voordat ze proberen te spelen, en geen grote bek hebben van ik own dit en ik own dat, dan zijn ze er goed af :D..... ik speel de spellen die ik speel altijd op veel verschillende plaatsen, zolang ik maar tegen goeie (het liefts betere spelers) dan mij kan spelen. <--- das de enige manier om echt beter te worden in een game, en dat is wat veel n00bs niet inzien :o .....[/quote:2c090a1478] ehhh... wat bedoel je nou allemaal man??? :x waar gaat het nou in godsnaam om in deze thread???? read all about what????
Link naar reactie
[quote:626c81a257="agRESSIV"]ping is de tijd in milliseconden(1/1000) dat een datapakketje nodig heeft om de server te bereiken (en terug te komen) .... hoe lager de reactie tijd(ping) hoe beter! (<100 is o.k vind ik..)[/quote:626c81a257] VET, op internet is mijn ping meestal zoiets tussen de 60 en de 80 :D , Ik denk dat dat komt omdat ik breedband internet heb :D
Link naar reactie
[quote:c4a984bd3b="Overclocker@15"][quote:c4a984bd3b="agRESSIV"]ping is de tijd in milliseconden(1/1000) dat een datapakketje nodig heeft om de server te bereiken (en terug te komen) .... hoe lager de reactie tijd(ping) hoe beter! (<100 is o.k vind ik..)[/quote:c4a984bd3b] VET, op internet is mijn ping meestal zoiets tussen de 60 en de 80 :D , Ik denk dat dat komt omdat ik breedband internet heb :D[/quote:c4a984bd3b] ik weet het wel zeker! zullen we een keer q3a of zo doen??? stuur me maar een bericht! ik kan wel een servertje runnen...
Link naar reactie
[quote:6a0737a6a7="gami"]Verander van onderwerp, werp nieuwtjes in deze thread, maak het FUN. Het gaat niet alleen maar over GAYSPY..... Kijk maar naar die andere 2, die gaan nu door DEZE thread samen Q3 spelen 8) !!!![/quote:6a0737a6a7] jsjee .....die andere twee???? we hebben nick's en namen hoor!!! b.t.w overklocker@15 mijn server naam is altijd:.......ag[RESSIV*E] stuur me maar een meel dan start ik hem op...... wel leuk om een keer forum mensjes te fraggen....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...