Ga naar inhoud

Unreal Championship


Aanbevolen berichten

hallo, ik weet nog niet zoveel over deze game... alleen dat de game op de Xbox zal verschijnen. Is dit gewoon hetzelfde als Unreal episode 2, alleen dan voor de Xbox? of heeft het spel ook dingen die de Unreal spellen op de pc niet hebben? Als het gewoon een kloon is, van welk unreal spel dan precies?
Link naar reactie
De game is al heel lang aangekondigd idd... maar hij zal pas op de Xbox verschijnen als de online-mogelijkheden eindelijk werken op de Xbox! Dit kan dus nog wel ff duren :( Jammer voor je Xbox-eigenaars...maar wij kunnen dalijk al van UT2003 genieten en misschien is Unreal episode 2 hier ook al eerder :D
Link naar reactie
Unreal op de XboX... tja... We hebben het hier al eerder gehad over fps op een gameconsole en ik ben toch echt van mening dat dat niet opschiet. Wanneer je dan ook nog eens bedenkt hoezeer wendbaarheid, snelheid en preciesie juist voor zo'n 'fps-sportspel' (ik vind Q3 en UT iig een soort sport i.v.m. met de snelheid e.d. -behalve dat je er niet echt conditie mee opbouwt ;-)) dan moet ik zeggen dat ik dit niet zo veelbelovend vind klinken. Het zal best een succes worden, het gaat natuurlijk hineys kicken, maar... Unreal speel je met toetsenbord en muis en niet anders! Zoo.
Link naar reactie
grappig dat je UT & Q3 'sportspellen' noemt ... wist je dat Epic/DE UT'03 ook als zodanig behandeld ? De singleplayer-campagne wordt in een echte toernooi-mode gespeelt (compleet met het inhuren van nieuwe/betere spelers als je wat beter presteert etc.) 'Bombing run' is al helemaal een echte toekomst-variant van Amerikaans voetbal ... (als je de UT-mod 'frag*ball' ooit hebt gezien dan heb je enig idee hoe dit zal spelen).
Link naar reactie
het blijft een giller als je eerst bij de ps2 de online-beloftes gebroken ziet worden....(pure verkoop-crap m.i.z) en dat een hoop mensen er nu bij de x-box weer met open ogen inlopen.... ik was vroeger compleet console freak..(nes/ps1/ps2) maar ben nadat de online beloftes keer op keer uitgesteld werden ben ik op de pc over gestapt... (muis&klavier zijn absoluut beter dan ondergezweete game-pads!) mij zal je niet zo snel meer geld uit zien geven aan een console i.i.g
Link naar reactie
Ja, voordat die hele online-zooi bij die consoles lekker loopt, zijn we weer minstens een jaar verder :( Maar in Japan BTW. is volgens mij al de PS2 online of al bijna... dus ze kunnen het wel! :D Maar aangezien Europa ook altijd lekker achterloopt zal het daar wel aan liggen. En er zullen ook andere problemen zijn.
Link naar reactie
Tony Hawk 3 voor de PS2 is wel al on-line te spelen ... je hebt er een of ander USB-modem-dingetje en een pc voor nodig, maar het kan wel al ... Ik vermoed dat hetzelfde truukje ook bij de X-box mogelijk is (maar dan met de ingebouwde ethernetcard). FF-11 schijnt voor Europa tot 2004 o.i.d. zijn uitgesteld, terwijl Japan en Amerika het wellicht wel eerder zullen zien ... :( Het is altijd hetzelfde smoesje : er is hier geen/niet genoeg belangstelling. (met die dure internetverbindingen hier en zonder servers is dat idd geen wonder :rolleyes: )
Link naar reactie
[quote:6c376a6f69="JaFO"]Tony Hawk 3 voor de PS2 is wel al on-line te spelen ... je hebt er een of ander USB-modem-dingetje en een pc voor nodig, maar het kan wel al ... Ik vermoed dat hetzelfde truukje ook bij de X-box mogelijk is (maar dan met de ingebouwde ethernetcard). FF-11 schijnt voor Europa tot 2004 o.i.d. zijn uitgesteld, terwijl Japan en Amerika het wellicht wel eerder zullen zien ... :( Het is altijd hetzelfde smoesje : er is hier geen/niet genoeg belangstelling. (met die dure internetverbindingen hier en zonder servers is dat idd geen wonder :rolleyes: )[/quote:6c376a6f69] Idd, ik weet dat de online-mogelijkheden al verder zijn in japan voor de PS2, omdat FF-11 daar bijna uitkomt en aangezien dat een game is die niet zonder online-mogelijkheden kan leven, dacht ik dat het in japan al aardig opschiet. Ik dacht BTW. dat je zelfs FF-11 in stukken moet downloaden van het internet oid.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...