Ga naar inhoud

ik kan geen supernieuwe spellen spelen :(


Aanbevolen berichten

Mijn computer is zo oud en traag, ik kan net unreal tournament normaal spelen, maar daar had ik dus wel een 16 MB videokaart voor nodig :( De spellen die ik hedendaags speel zijn: Total annihilation Unreal Tournament MOH AA (zeer schokkend als er 3 vijanden tegelijk aankomen) stronghold starcraft Total Annihilation is het MOEDERSPEL der strategiespellen, gemaakt in 1995 en nog steeds in mijn ogen veruit het beste op het gebeid van strategish bouwen, het spel heeft zelfs betere graphics dan de meeste red alert spellen en heeft ook veeeeeeeel meeeeer units en variatie in het spel. ECHT EEN MUSST in de STRATEGY GAMING WERELD het spel wordt maar amper gespeeld :( <--- het enige leuke daaraan is dat ik zo'n beetje de beste van nederland in da spel ben :D
Link naar reactie
Idd ik ben het helemaal met je eens dat Total Annihilation het beste strategiespel is dat er bestaat. Ik snap niet dat die hele C&C reeks populairder is dan TA maarja. Alleen de eerste C&C vond ik tof. Helaas is strategie niet mijn favoriete genre en belandde dat spel al snel weer in de kast. Ik zou het eigenlijk weer is moeten pakken nu ik hoor dat jij er nog steeds enthousiast over bent.
Link naar reactie
Er komt een nieuw deel uit na veel smeken van allemaal mensen die TA spelen. :lol: en het nieuwe deel wordt verwacht volgens jaar maart, er zijn een paar websites opgezet waar je allerlei dingen kan achterlaten die je wel in het spel zou willen hebben of juist niet. Ze zijn er nog niet uit of het een 3D spel wordt want dat heeft warcraft 3 (wat ik vroeger veeeeel speelde) helemaal verk*t. Maar er komt in ieder geval een nieuwe TA uit en als het goed is gaan ze de quake 3 engine gebruiken daarvoor :D , dus verzekerd van WERELD graphics.
Link naar reactie
Je bent heus niet de enige die TA speelt. Trouwens, al eens hier gekeken?: http://www.planetannihilation.com/ http://www.tadesigners.com/mac/mutators.shtml http://www.tauniverse.com/ Kun je nog wel een tijdje door TA-en. Vandaar dat ik trouwens nog steeds op zoek ben naar de officiele Core Contingency CD: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=57957&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Link naar reactie
TA he eerlijk gezegd voor mijn tijd, maar ik heb hem wel even geregeld en allemaal hartelijk bedankt voor de tip, een heel erg goed spel maar de moeder van alle strategies is toch een game uit '86 of zo en degene die kleur aan het genre bracht is dune 2 mijn favo game. en je bent niet de enige met een trage pc ik ook ik speel alleen nog maar oude strategie en race games over spelen jammer genoeg :( maar jah je kan niet alles hebben greetttzzzzzzzz mordradead
Link naar reactie
Die websites ken ik natuurlijk wel allemaal en nog meer, maar om CC te krijgen is nie zo moeilijk. Ga naar http://www.tadesigners.com en dan naar miscalanous dan patches, daar staan de CC units + MAPS, CC units is niet zo grote file maar de maps zijn ongeveer 128 MB. Ik heb ze wel van de originele (illigale) CD. Als je ze van de originele (illigale) CD wilt moet je me maar ff aanmelden op MSN, dan stuur ik je ze wel een ker door als ik 's avonds ga slapen. OHHH GOOOAAAAALLL voor duitsland bahhh 1-0 . Maar dat is het wel zo'n beetje. Ik kan de TA fans onder ons nog wel de Hi Torque pack op estrella onder special packs aanraden en de UBERHACK op http://www.tauniverse.com/bsr maar lees de instructies goed anders gaat het fout, je MOET alleen CC en versie 3.1 in je TA folder hebben staan, niks anders geen andere units of unitpacks (mappen zijn OK) dan pas kan je die packs installeren.
Link naar reactie
[quote:461f3f5b48="Voxen"][quote:461f3f5b48="gami"]Total Annihilation is het MOEDERSPEL der strategiespellen, gemaakt in 1995 (...).[/quote:461f3f5b48] Het moederspel? Hoe oud ben je eigenlijk? DUNE II, 1992! Dat is de moeder aller strategygames! [url=http://21ct.gooddays.org/dune2.html]Dune 2[/url][/quote:461f3f5b48] neh C&C of starcraft een van die 2 is de echte grondlegger van het RTS Genre
Link naar reactie
[quote:e3c3a80ff1="BA"]Precies, waardoor ze dus 1 voor 1 aankomen, en ze allemaal in de pan gehakt worden. Wat wel altijd goed werkte waren die rocket launchers, zolang de enemy nog geen rocket turrets had....[/quote:e3c3a80ff1] die rocktes in dune2 gingen wel erg vaak mis :? en een death hand al helemaal...
Link naar reactie
[quote:741583bf60="The game"]neh C&C of starcraft een van die 2 is de echte grondlegger van het RTS Genre[/quote:741583bf60] De oorspronkelijke versie van C&C is gebaseerd op de engine van Dune II. Starcraft is van 1998. Dusseh... Verwar je misschien de remake van Dune II (Dune 2000) met het origineel?
Link naar reactie
[quote:93210df903="Voxen"][quote:93210df903="The game"]neh C&C of starcraft een van die 2 is de echte grondlegger van het RTS Genre[/quote:93210df903] De oorspronkelijke versie van C&C is gebaseerd op de engine van Dune II. Starcraft is van 1998. Dusseh... Verwar je misschien de remake van Dune II (Dune 2000) met het origineel?[/quote:93210df903] Dune II = geen Dune 2000 Dune 2 is uit 1992 :) en Dune (origineel) is niet echt een rts, dat werkt heel anders...
Link naar reactie
dune 2 roelt, dat weet iedereen maar het spel: "The ancient of war" uit 1984 van Broderbund is de moeder, koning het is niet het spel wat de rts games de nodige populariteit bracht dat deed dune 2 maar het was wel de allereerste rts, en ik ben 14 (ja niet lachen) en dinges (sorry ik weet je naam niet meer) ik hoef dat ding niet want ik heb telefoon (m'n pa vind adsl en kabel te duur) maar jah ik kom er vast nog wel maar toch bedankt greetz mordradead[/u]
Link naar reactie
Ik was dus 6 toen dune2 uitkwam dus dat wist ik niet, ja nou voor mij is TA het moederspel der strategy games :D en starcraft laten we het daar maar helemaaaaal niet over hebben, de graphics zijn nog slechter dan die van total annihilation en total annihilation is zo'n 3 jaar ouder, en dan heb je natuurlijk nog de variatie, starcraft heeft amper 20 gevechtsunits, bij total annihilation haal je dat al uit 1 tot 2 plants als je Core Contingeny erbij hebt. En bij Total Annihilation raak je je resoures tenminste niet kwijt (raken op). Dat gedeelte zuigt al helemaal aan starcraft. Maar ik ken het spel Dune2 dus niet, en dat spel uit 1984 al HELEMAAAAAAL niet. Ik ben benieuwt hoe warcraft 3 eruit komt te zien. Ik heb vroeger altijd warcraft 2 gespeeld en zelfs nog wat warcraft 1, maar ik had beide delen tegelijk en deel 2 was stukken beter dan deel 1. Maar kzie dat er veel naar dit topic wordt gekeken :D . You may proceed! DISMISSED
Link naar reactie
Als ik ga formatteren dan krijg ik me computer nooit meer aan de praat. Je moest eens weten wat voor een B*TCH uitbreidings harde schijf ik erin heb zitten, echt daar heb ik een hele dag op gezeten, 30 piek aan servicelijnen erdoor heen gewerkt, nieuwe BIOS downloaden, nieuwe IDE kabel kopen en er was geen ruimte in de kast om het ding op te hangen, kheb hem er los in liggen :-? . DAT bedoel ik dus met mijn uitbreidings hard disk is ene B*TCH :P. Die krijg ik nooit meer aan de praat als ik ga formatteren
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...