Ga naar inhoud

Simcity 3000 en XP


Aanbevolen berichten

Enkele maanden geleden heb ik deze vraag hier al eens gesteld, maar er zat tot op heden geen oplossing bij die bleek te werken. Probleem is dat Simcity 3000 niet onder onder Win-XP werkt. Het start niet door. Elke comptablititeitsmodus werkt ook niet. Nou waren er enkele mensen die Simcity 3000 WEL aan de praat hadden gekregen volgens hun reactie. Graag wil ik vernemen hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen. Zijn er misschien inmiddels misschien patches beschikbaar? Mijn zoon (12 jr) mist :cry: het spel en wil het graag weer spelen :D . Vr. bedankt alvast, Rob.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Hij zou het gewoon moeten doen, heb bij EA gekeken en er waren geen patches voor Win2k/WinXP, tenzij je de Franse versie van het spel hebt, dan was er wel een patch. Misschien dat het aan de driver van je videokaart ligt? Updaten van die driver schroeft meestal de prestaties omhoog en verhelpt sommige problemen. Ik had het bv. met Return to Castle Wolfenstein, mijn Voodoo3 ondersteunde het spel niet goed onder XP en ik had dus een update van de drivers nodig waarna hij weer perfect draaide. Check hiervoor altijd eerst wel even de site van de fabrikant van je videokaart, want hun drivers zijn natuurlijk het veiligst.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...