Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik zou het niet doen totdat je een sneller systeem hebt. Ik zelf wou hem ook kopen maar heb dat niet gedaan omdat ik gelezen dat op mijn computer niet alle details te zien zouden zijn, of je moet genoegen nemen met een framerate van 2. :P PIII 866 Mhz, 256 RAM, Riva TNT2 32 MB AGP. En aangezien ik alles uit een spel wil halen als een beetje gamer, neem ik (bijna) geen genoegen met iets waar ik maar de helft van de schoonheid kan zien. :)
Link naar reactie
[quote:0a4d432be4="Cmdr Chakotay"]Echt wel, tenminste, als jij geen star trek voyager kent. Anders is dat gewoon Commander Chakotay. :)[/quote:0a4d432be4] Eehhhmm... Ik ken voyager inderdaad niet, maar Commander Chakotay is de naam die ik zie staan bij je posts... :roll: :roll: roll: Dus: je ziet er best oud uit voor iemand van vijftien, Commander Chakotay.
Link naar reactie
[quote:b7fec8d794="Cmdr Chakotay"]Ik zou het niet doen totdat je een sneller systeem hebt. Ik zelf wou hem ook kopen maar heb dat niet gedaan omdat ik gelezen dat op mijn computer niet alle details te zien zouden zijn, of je moet genoegen nemen met een framerate van 2. :P PIII 866 Mhz, 256 RAM, Riva TNT2 32 MB AGP. En aangezien ik alles uit een spel wil halen als een beetje gamer, neem ik (bijna) geen genoegen met iets waar ik maar de helft van de schoonheid kan zien. :)[/quote:b7fec8d794] Met een P3 866 kan je hem echt wel makkelijk spelen. Ik draai hem (bijna) perfect op mijn celeron 1000 mhz,256 RAM, Geforce 4 mmx. Of perfect, de framerate is meer dan voldoende en jouw P3 is beter dan mijn celi.
Link naar reactie
:cry: :( Ik heb de demo gedowd, maar mijn (&$*^$ computer gaat altijd stotteren en wordt onbestuurbaar als ik de kleuren (in een spel dan) in 32 bits zet. En Sof2 gebruiks blijkbaar standaard 32 kleuren (al in het mainmenu) en is dus niet te spelen! Grrrrrrrrrrr....... En in windows doet de 32 bits kleuren het wel!!!! :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...