Ga naar inhoud

Ik ben niet kapot van de besturing van GTA3...


Aanbevolen berichten

Dat besturen van GTA3 vind ik maar een zwak punt. Met de gamepad die ik heb gaat het allemaal lekker (mits ik de controls op classic heb ingesteld). Rijden gaat goed, lopen e.d. gaat ook makkelijk (hoewel ik niet snap dat je niet automatisch de camera achter je rug krijgt :-( ). Maar met de gamepad is het vrijwel onmogelijk goed te schieten, mikken is echt een ramp. Ik kan iemand nog niet fatsoenlijk in elkaar schoppen als ik de gamepad gebruik (ik krijg mijn ass gewoon hard gekickt door ouwe omaatjes *bloos*). Dit lukt alleen goed door de besturing te doen met toetsenbord en muis, op de Max Payne-manier dus... maar dan zuigt het autorijden weer :-( Ik schakel dus heen en weer tussen de 'classic' en 'standard' controlleropties, maar echt ideaal vind ik dit niet. Hoe doen jullie dat? Ik vraag me met name af of het in dit spel handig is om zo'n gamepad met van die extra pookjes te hebben (zo'n ps2-achtig ding)?
Link naar reactie
Ik vind hem op de PS2 ook veel beter. Vooral het rijden is veel makkelijker. Maar toch vind ik het schieten wel fijn met GTA 3 op de pc. Die lock was wel chill op de ps2 maar niet echt cool, je kon niet echt richten op lichaamsdelen :P Nu kun je wat beter richten. Je moet gewoo n even wennen hoor en niet zoveel vergelijken met de ps2, gewoon genieten van de game zelf :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...