Ga naar inhoud

Wireless goed voor games?


Aanbevolen berichten

en nu weer ff ontopic; wij hebben dus de pc's boven(1e verd.)staan, vervolgens heb ik de t.v(beneden) aangesloten op de p.c van mijn vrouw,(zij heeft de cordless desktop optical) maar de afstand is dik te groot!!] de muis reageert niet goed op deze afstand... (beter een a.b regelen voor divx-jes) of je p.c staat naast je t.v... dan heb je er vast geen last van.. en wat muis betreft; neem er een met een snoer!!! en ogen i.p.v. een bal(om eerder genoemde redenen)
Link naar reactie
Dat eerste wat je zegt daar ben ik het helemaal mee eens, die afstand is veelste groot voor een cordless desktop. Maar dat tweede dat je zegt dat een optische beter is dan een met bal, omdat je de bal om de week moet schoonmaken daar ben ik het niet mee eens. Ik heb mijn vorige muis 5 jaar gehad en in die vijf jaar heb ik hem twee keer schoon moeten maken omdat hij niet meer helemaal lekker liep. Kijk ik weet niet wat jij er mee doet maar het lijkt wel alsof je er een beetje mee in de prullenbak loopt te roeren :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...