Ga naar inhoud

Wireless goed voor games?


Aanbevolen berichten

Met bal gaat ook gewoon prima hoor. En wireless is wel te doen in games, het is wat trager en dat batterijen altijd op zaterdagavond op zijn is wel over heen te komen :) Als je zo'n "pro" gamer bent laat het dan links liggen, maar dan had je al een fatsoenlijk keyboard met een boomslang ofzo :)
Link naar reactie
Hoezo je hebt er geen f*ck aan ? :roll: 1. De funcionaliteit neemt toe want je bent niet meer gebonden aan die net iets te korte draden. Ik heb bv. ook mijn tv aangesloten aan mijn computer dus ik kan zo ff mijn toetsen bord een muis oppakken en 8er mijn tv divx en de hele sh*t besturen. 2. En het ziet er mooier, uit geen draden meer over m'n bureau en als je wilt zet je het zelfs helemaal weg als je de computer niet aan hebt staan. Er zijn twee kleine nadelen en dat is dat het ietsjes duurder is dan een desktop met draden en je hebt zoals anthony2u ook al zegt wel is nieuwe batterijen nodig.
Link naar reactie
mijn vrouw heeft de desktop optical (die zwarte) maar die muis is te zwaar om goed mee te fraggen!!(batterijen) ik zelf heb 1 dual optical(met staart) en die is perfect! en aan toetsen-tegels stel ik weinig eisen.. en ik heb op me andere sys. een met een bal.... en die moet ik om de dag schoonmaken omdat 'ie veranderd in een bal as/chips/wiet..... :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...