Ga naar inhoud

Systeemeisen GTA 3


Aanbevolen berichten

[quote:59e45fe95c="SSJGotenks"]maar ik draai met de drivers van nvidia 29.20 dat moet toch wel voldoende zijn al het spel maar 16 mb of video geheugen vraagt ik snap er niks van maar als ik nu een geforce 4 koop dan denk ik dat het nogsteeds frut is ik was niet van plan om 530 euro te betalen voor een spel van 100 piek HENNEP[/quote:59e45fe95c] Met een GeForce 4 loopt ie perfect.. bij mij wel (GeForce 4 ti 4400). een GeForce 4 ti 4200 64mb heb je al voor 209 Euro hoor. Je hoeft niet meteen een ti 4600 te kopen om dit spel fatsoenlijk te draaien. Ik vind het zonde dat je in zo'n goeie pc zo'n simpele kaart als een GeForce 2 MX 400 heb gedaan als je van plan was om games te spelen. voor 150 Euro heb je overigens al een GeForce 3 ti 200 die kunnen dit spel ook makkelijk aan. Voor de GeForce 2 MX raad ik de 27.42 drivers aan onder WinXP. die draaien met die kaart een stuk beter weet ik uit ervaring.
Link naar reactie
  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:c0d8a18bc3="anthony2u"][quote:c0d8a18bc3="Mista Outlaw"]wat houdt dat eax dan precies in en hoe zet ik het aan?[/quote:c0d8a18bc3] EAX is een optie op je geluidskaart voor het 3D geluid van je spelletjes etc. en hoe je het aanzet in je spellen wil ik ook weten... (volgens gaat dit allemaal automatisch als je kaart het ondersteund!)[/quote:c0d8a18bc3] Als je een Sounblaster Live of Audigy heb word EAX automatisch geactiveerd met het instaleren van de kaart. Vervolgens kan je dan in de meeste games bij de geluids opties EAX aan zetten. dit kan bij GTA3 ook. EAX zorgt o.a ervoor dat het geluid realistischer klinkt. voor meer info over EAX moet je ff kijken op de website van Creative. overigens zit er bij je Sounblaster Live een demo van EAX op de CD
Link naar reactie
[quote:49b5c2548e="anthony2u"]Weer ff over dat EAX, bij mijn geluidskaart kreeg ik een creative-media player waar ook de optie EAX op zat... als ik daar op drukte kon ik allemaal effecten selecteren, dus voor effecten bij bijv. een mp3 is EAX ook geschikt! :)[/quote:49b5c2548e] klopt want eax wordt door de geluidskaart "gemaakt" en ik zelf heb hem standaard staan op auditorium voor m'n mp3tjes (toch leuk zo'n 5.1 speakerset voor dit soort dingen als dvd em games)
Link naar reactie
je merkt het natuurlijk pas als je 2 systemen hebt waarvan 1 met EAX en 1 zonder, anders merk je er natuurlijk nix van. Ik weet niet hoor geluid klinkt bij mij realistisch. Met soldier of fortune 2 klinkt de regen echt goed, maar dat kan ook door het spel zelf komen omdat ze het gewoon mooier hebben gemaakt. (het geluid in SOF 2 is trouwens toch al een kei grote factor, lekker sfeervolle muziek).
Link naar reactie
ik heb het spel laatst beseld, maar nu ik ergens op een internetsite las dat je echt een supersysteem nodig heb, wordt ik toch een beetje bang dat ik een miskoopje heb gemaakt, mijn comp. draait op een Amd duron 800 mhz cpu met 256 mb Sdram geheugen, dit alles zit op een Sis730S mobo met een Sis730 64 mb videokaart, zou ik het spel nog een beetje redelijk kunnen draaien, of zou het spel in 340x400 ook zelfs nog kut lopen op dit systeem, ik zit er over na te denken om een andere cpu aanteschaffen, AMD athlon XP, dus als dit niks wordt, dan maar een andere cpu
Link naar reactie
[quote:c0431f6b21="anthony2u"]LOL, dus jij hebt ook EAX?! Merk je er ook zoveel van als ik in games? niet dus :D[/quote:c0431f6b21] je merkt pas echt als je ook een 5.1 speakerset in huis hebt (surround geluid en mooi dat dat is) ik heb het als eerste getest op SOF en dat was me een verschil (van 2 naar 6 speakers)
Link naar reactie
Bij mij loopt GTA3 helemaal perfect. Ik heb zelf een AMD Athlon XP 2100+, 512MB DDR 333MHz, GF2 TI 64MB DDR, MSI KT3, en Windows XP Prof. en hij draait helemaal perfect bij mij. Ik heb wel een paar dingen veranderd voor GTA3 die ik had gelezen op www.gta3.com[url] Als je die dingen dan vernadert dan draait GTA3 echt wel goed. [/url]
Link naar reactie
Heej turbulence zeker dat systeem in leeuwarden gekocht bij HS. Heb ik zelf ook. Weet ook al waardoor het komt. Zit wel een videokaarje in van 64 Mb maar dat is shared geheugen!! :evil: :evil: Had zelf een benchmarkscore van 330!! Nu zou ik er leuk ff een Riva TNT 2 32mb kaartje inzetten. Leuk kaartje gekocht PAST HIJ NIET!! :evil: :evil: . Zit wel AGP slot in maar leuk hebben ze er van die busjes voor geplaatst condesators ofzo. Kan de kaart er niet in busjes blokkeren hem. Allerlei kaarten geprobeert lukte niet. Het uiteinde van de kaart (Monitoraansluiting moet hoog zitten.) Alle kaarten zitten tegenwoordig laag! KRIJG JE DUS NOOIT EEN VIDEOKAART IN!!. Had ik beneden nog een P3 667 Mhz van de aldi staan uit mei 2000. Die videokaart paste wel!! Dus heb er nu een Nvidia riva TNT2 kaart inzitten 32Mb. Nu heb ik een score van 1200. Kan GTA 3 wel redelijk spelen. Owja en in de pc beneden P3 667Mhz 256Md sdram zit nu een geforce 2 MX400 64Mb in. Daaro heb ik een score van 2500 mee. Loopt GTA3 beswel goed op. Dus ALLEEN DIE VIDEOKAART KRIJG JE IN JE PC!! Ben echt alle zaken af geweest wel 10 veschillende kaarten geprobeert maar alleen die Riva TNT 2 van mei 2000 uit de aldi pc wil erin. PAS DUS OP!! Het ligt aan de videokaart. Lijkt wel leuk dat er 64 mb inzit maar het is misschien te vergelijken met een 8mb kaart in agp. :evil: :evil: [img:9700dc4a46]http://members.lycos.nl/Grand_Prix_Riz/Gp3/Kast.jpg[/img:9700dc4a46]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...