Ga naar inhoud

Systeemeisen GTA 3


Aanbevolen berichten

Bij mij draait 'ie wel lekker moet ik zeggen. Geen problemen op 1024x768x32. Draait op: AMD T-bird 1,4 GHz GF2 GTS Pro 64MB DDR 384 MB DDR Windows 98 Se Ik ben nog een beetje aan het klooien met die instellingen, maar ik begrijp niet helemaal wat ze betekenen. Wat is die 'frame limiter', 'frame sync' en 'trails'. Ik dacht dat 'trails' iets te maken had met bloed- en remsporen, maar die had ik ook nog gewoon toen ik die optie uit zette. Kan iemand me vertellen wat voornoemde opties inhouden? Ik zag dat JaFO het had over maximum detail. Waar kun je dat instellen? Ik heb die optie niet gezien namelijk.
Link naar reactie
  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Van een review van gamespot.com: We tested the game on the "recommended" system--a 700Mhz CPU with 128MB of RAM and a 32MB graphics card--and were required to turn every detail to its lowest setting to make the game playable. And even then, it stuttered enough that the PS2 version seemed like the better alternative. It's hard to imagine that Grand Theft Auto III would run at all on the so-called minimum specs.
Link naar reactie
alles draait hier perfect na de WinXP patch van microsoft. ik speel op 1024x768x32 + Anisothropische filtering op tap 32 (x4) en alles op MAX (incl trails) draait als een zonnetje ik gebruik DirecX 9 Beta 1 DetenatorXP 29.40 drivers voor de rest kijk je maar in me link PS. enige wat ik niet goed krijg is EAX Advanced HD (eax 3.0) geluid voor me Sounblaster Audigy. dat begint te kraken. als ik hem op EAX 1.0 zet dan is het geluid prima
Link naar reactie
[quote:845fbfc98a="anthony2u"]nope, die heeft geen speciale features verder :([/quote:845fbfc98a] Fout! kan wel dat is ook een Soublaster Live de alle Live! kaartjes hebben EAX1 en EAX2.0 de Audigy heeft ook nog eens EAX Adavanced HD (eax3.0) In GTA3 moeten al de Live en Audigy eigenaren hem bij AUdio op EAX 1.0 zetten als het geluid kraakt..
Link naar reactie
[quote:248102da11="Red Dragon"][quote:248102da11="anthony2u"]nope, die heeft geen speciale features verder :([/quote:248102da11] Fout! kan wel dat is ook een Soublaster Live de alle Live! kaartjes hebben EAX1 en EAX2.0 de Audigy heeft ook nog eens EAX Adavanced HD (eax3.0) In GTA3 moeten al de Live en Audigy eigenaren hem bij AUdio op EAX 1.0 zetten als het geluid kraakt..[/quote:248102da11] Ik dacht dat hij de Creative Soundblaster pci 1024 oid bedoelde! lijkt me niet dat hier speciale features op zitten :) Want dit is niet een kaart van de Live of Audigy serie...
Link naar reactie
[quote:1f318cfed7="Mista Outlaw"]wat houdt dat eax dan precies in en hoe zet ik het aan?[/quote:1f318cfed7] EAX is een optie op je geluidskaart voor het 3D geluid van je spelletjes etc. en hoe je het aanzet in je spellen wil ik ook weten... (volgens gaat dit allemaal automatisch als je kaart het ondersteund!)
Link naar reactie
[quote:c4126c37e0]Ik dacht dat hij de Creative Soundblaster pci 1024 oid bedoelde! lijkt me niet dat hier speciale features op zitten Want dit is niet een kaart van de Live of Audigy serie...[/quote:c4126c37e0] Nee ik heb zo'n sblive voor speciale geluidsinsteekding (hoe heet zoiets ook alweer kom er ff niet op... :-? )
Link naar reactie
hallo allemaal, is er ook een update voor gta 3 bij mij draait hij ook echt frut. Dan speel ik liever niert dat spel. op de ps 2 vond ik hem beter spelen . ookal heb ik een asus a7v333 met 256 mb ddr 333 pc 2700 met een geforce 2 mx400 ik hoop dat er iemand weet hoe je dit probleem op kan lossen groeten hennep
Link naar reactie
Mooi systeempje kernell32.dll, alleen je grafische kaart blijft wat achter. Een geforce 3 erin en GTA3 zal dan moeiteloos draaien (mits je de juiste drivers hebt). Is er trouwens iemand die een gamepad gebruikt om auto's te besturen in GTA3 en zo ja, hoe bevalt dat? Met een keyboard zuigt het, las ik van verscheidene mensen en zelf heb ik een Wingman gamepad.
Link naar reactie
maar ik draai met de drivers van nvidia 29.20 dat moet toch wel voldoende zijn al het spel maar 16 mb of video geheugen vraagt ik snap er niks van maar als ik nu een geforce 4 koop dan denk ik dat het nogsteeds frut is ik was niet van plan om 530 euro te betalen voor een spel van 100 piek HENNEP
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...