Ga naar inhoud

Rollercoaster Tycoon


Aanbevolen berichten

Mijn HD is vorige week gecrashed. Een nieuwe HD geinstalleerd. Opnieuw XP geinstalleerd. Voorheen werke Rollercoaster Tycoon 1, 2 en 3 perfect. Nu opeens wil deel 3 niet meer werken (dus het hele spel niet meer). Als ik alleen 1 en 2 installeer, loopt het wel. Er is overigens wel een foutmelding bij het afsluiten over een "unknown Windows driver", maar het spel werkt verder wel. Wat kan er nou aan de hand zijn dat deel 3 opeens niet meer werkt? Iemand enig idee?? vr. bedankt alvast voor reacties.
Link naar reactie
[quote:ea4a3f6ed0="roeske"]Mijn HD is vorige week gecrashed. Een nieuwe HD geinstalleerd. Opnieuw XP geinstalleerd. Voorheen werke Rollercoaster Tycoon 1, 2 en 3 perfect. Nu opeens wil deel 3 niet meer werken (dus het hele spel niet meer). Als ik alleen 1 en 2 installeer, loopt het wel. Er is overigens wel een foutmelding bij het afsluiten over een "unknown Windows driver", maar het spel werkt verder wel. Wat kan er nou aan de hand zijn dat deel 3 opeens niet meer werkt? Iemand enig idee?? vr. bedankt alvast voor reacties.[/quote:ea4a3f6ed0] Huh??? deel 1 2 en 3 leg eens uit
Link naar reactie
Mijn videokaart is: Hercules 3D Prophet III Titanium 500 64 Mb DDR Verder staat er op de doos NVidea G-Force3 Ti500 Er zit een stuurprogramma bij versie 2.1.8.1 Dit is hetzelfde voordat de HD crashte en R.C.T. gewoon werkte. Deel 1, 2 en 3 zijn inderdaad de standaard en 2 uitbreidingen. De 3e is "bochtige banen". Gewoon alledrie tegelijk gekocht in 1 doos bij Bart Smit voor fl. 25,00. M.i. niets vreemds aan.
Link naar reactie
[quote:1dbab74124="roeske"]Mijn videokaart is: Hercules 3D Prophet III Titanium 500 64 Mb DDR Verder staat er op de doos NVidea G-Force3 Ti500 Er zit een stuurprogramma bij versie 2.1.8.1 Dit is hetzelfde voordat de HD crashte en R.C.T. gewoon werkte. Deel 1, 2 en 3 zijn inderdaad de standaard en 2 uitbreidingen. De 3e is "bochtige banen". Gewoon alledrie tegelijk gekocht in 1 doos bij Bart Smit voor fl. 25,00. M.i. niets vreemds aan.[/quote:1dbab74124] Bochtige banen is dat in het engels niet gewoon loopy landscapes???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...