Ga naar inhoud

GTA3 en Windows XP om moe van te worden


Aanbevolen berichten

Als ik GTA3 wil gaan spelen op windows XP dan zijn tijdens het spel alle letters weggevallen. Ik heb de laatste driver voor de Geforce 2 gedownload en geinstalleerd,werkt niet. En ik probeerde een aanbevolen patch door de leveranciers te installeren, werkt ook niet omdat deze patch alleen voor windows XP build 2600 of hoger geschikt is. Heeft iemand raad? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Bij mij werkte de patch verder wel prima (wel nederlandstalige patch), maar ook daarna zijn de problemen niet voorbij. Het blijkt dat GTA3 ook niet overweg kan met een optische usb muis, want je krijgt dan dat de camera als een gek rondjes gaat draaien..... Het lijkt me dat er ongelooflijk slecht is getest door de ontwikkelaars. Ze hebben het slimmer gedaan: ze laten je 50 euro betalen en dan ben je een veredelde beta tester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: Schande! :(
Link naar reactie
Ik zelf heb trouwens ook een probleem :( , als ik save game in gta3 doe... en ik laad hem daarna of de volgende dag dan kan hij mij save game niet open, windoos XP komt met zo'n foutmelding en het spel wordt afgesloten, niet zo best dus.. :roll: [b:c9edd9dd40]Iemand die een oplossing heeft??[/b:c9edd9dd40] Ik vind dat er veel te veel fouten in het spel zitten.. eigenlijk belachelijk ik zit al sinds novermber te wachten op het spel en ze hebben van december tot mei kunnen werken/testen en dan nog zitten er veel fouten in :x en dat nog wel voor[b:c9edd9dd40] €50!![/b:c9edd9dd40]
Link naar reactie
[quote:10387f8f92="2FAST"]Ik zelf heb trouwens ook een probleem :( , als ik save game in gta3 doe... en ik laad hem daarna of de volgende dag dan kan hij mij save game niet open, windoos XP komt met zo'n foutmelding en het spel wordt afgesloten, niet zo best dus.. :roll: [b:10387f8f92]Iemand die een oplossing heeft??[/b:10387f8f92] Ik vind dat er veel te veel fouten in het spel zitten.. eigenlijk belachelijk ik zit al sinds novermber te wachten op het spel en ze hebben van december tot mei kunnen werken/testen en dan nog zitten er veel fouten in :x en dat nog wel voor[b:10387f8f92] €50!![/b:10387f8f92][/quote:10387f8f92] Mmmmmmhhhhh.... Dat probleem had ik ook... Ik kwam er achter dat het een probleem was dat in de crack zat, met een nieuwe crack was het probleem opgelost. Als jij echter voor €50 het origineel hebt gekocht kan dat niet het probleem zijn...
Link naar reactie
De bovenstaande problemen heb ik allemaal niet gelukkig. Ik heb weer een ander probleem. Als ik gerbuik wil maken van "Advanced HD EAX" oftwel "EAX 3.0" voor mijn Soundblaster Audigy dan gaat na een verloop van tijd me geluid kraken. als ik hem op EAX 1.0 zet dan is het probleem weg. Maar ik wil EAX 3.0 :evil: Ik dacht eindelijk een spel die gebruik gaat maken van me geluidskaart, die ik sidns september 2001 heb en nog nooit zijn EAX 3.0 functie heeft mogen laten horen (op SOF2 na). kan ik er nog geen gebruik van maken.. Ik hoop dat er rap een GTA3 pathc komt :(
Link naar reactie
Build 2600 is de final van XP bij mijn weten, als je nog wat van daarvoor hebt is het een beta van windows XP en daar kunnen fabrikanten geen rekening mee gaan houden. Dat probleem wat jij omschrijft is op te lossen door de windows xp patch uit 1 van bovenstaande posts te installeren, andere oplossingen ken ik er niet voor.
Link naar reactie
Ja idd je mag bidden als hij goed functioneert maar dan kan je ook blijven bidden dat hij blijft fuctioneren. Bij mij deed hij het eerst perfect en nu begint het steeds meer te rammelen. Als ik het een half uur speel dan valt de framerate met vlagen naar beneden, en wanneer ik een replay heb gezien dan gaat m'n computer helemaal flippen en is die niet meer voor of achter uit te branden. :evil: :evil: :evil:
Link naar reactie
[quote:6a15febe64="anthony2u"]Ik ben blij dat ik 'em niet gelijk gekocht heb... ik hoor nu veel slechte verhalen en denk dat ik hem daarom niet ga kopen! :cry: Wat ik overigens wel jammer vind, want het is verder een super-spel![/quote:6a15febe64] Ik begrijp het hoor dat je het niet gaat kopen. :wink: Ik begin nou ook wel een beetje spijt te krijgen eigenlijk.
Link naar reactie
Nou, ook nog even een positief geluid dan: ik heb er helemaal geen problemen mee. Het spel is zelfs nog nooit vastgelopen o.i.d. Het enige probleem was wat ik hier boven beschreef, maar wanneer je een no-cd crack gebruikt, kun je het de makers moeilijk aanwrijven dat die voor problemen zorgt (en ik weet dus ook zeker dat die crack het probleem veroorzaakte). Nee hoor, helemaal geen problemen met dit spel. Ik draai het onder 98SE BTW
Link naar reactie
[quote:e56b1ec51b="Speedy"]Build 2600 is de final van XP bij mijn weten, als je nog wat van daarvoor hebt is het een beta van windows XP en daar kunnen fabrikanten geen rekening mee gaan houden. Dat probleem wat jij omschrijft is op te lossen door de windows xp patch uit 1 van bovenstaande posts te installeren, andere oplossingen ken ik er niet voor.[/quote:e56b1ec51b] Die patch in de bovenstaande links werkt niet op een build lager dan 2600. Waarschijnlijk bestaat er geen patch om van beta naar final te upgraden?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...