Ga naar inhoud

Red Faction


Aanbevolen berichten

Ik vond een topic met een vraag over red faction, helaas is hij op slot ([b:0d20e54bda]vroeg me eigenlijk af waarom, vraag was toch duidelijk[/b:0d20e54bda]). Maar een antwoord op de vraag die gesteld werd: O.a. kan er een probleem onstaan met video drivers (moest die van mij updaten naar de laatste versie van Nvidia. Verder let er op dat je je firewall van te voren instel op allow als je online wilt gaan spelen. (de boel loopt anders behoorlijk vast). Mogelijk kun je een zacht geklop horen, dit kwam bij mij door een oudere versie van geluidskaart driver. (Ook ge-update dus) Verder draait het goed onder XP Hoop dat je er wat aan hebt.
Link naar reactie
Die topic heb ik op slot gegooid omdat je vraag erg vaag was (je vraagt om oplossing voor een probleem dat je niet hebt :-? ), en bij deze is je topic titel niet helemaal juist (zal em aanpassen), volgende keer iets secuurder je bericht opstellen aub zodat het voor andere mensen ook duidelijk is van hoe en wat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...