Ga naar inhoud

[UT 2003|E3] de eerste nieuwe filmpjes van de E3 ...


Aanbevolen berichten

dank het niet ... ik zit volgens mij op de 'recommended' eisen of net er iets onder :) Tenminste als ik er van uit ga dat een AMD 800MHz + GF2 of beter ongeveer de 'recommended' eisen zullen worden (dit n.a.v. het systeem dat gebruikt is voor de screenshots die begin dit jaar bekend werden). // -- De editor zal niet zo heel veel anders zijn dan UnrealEd 2 zoals je die nu kent. Er zijn wel een hoop mogelijkheden bijgekomen. Een van de nieuwe features is het feit dat je levels m.b.v. prefabs kunt bouwen. Daarnaast lijken er plannen te zijn voor een echt 'boek' voor de editor ...
Link naar reactie
[quote:f519f5e515]dank het niet ... ik zit volgens mij op de 'recommended' eisen of net er iets onder :) Tenminste als ik er van uit ga dat een AMD 800MHz + GF2 of beter ongeveer de 'recommended' eisen zullen worden (dit n.a.v. het systeem dat gebruikt is voor de screenshots die begin dit jaar bekend werden). [/quote:f519f5e515] Die screenies kan je ook best maken als je maar 10 fps hebt ;) Je gelooft toch zeker zelf niet dat je dat spel met alle opties op max draaien kan op een 800 MHz systeem? Dat lukt met de huidige games als SOF2 etc al niet.
Link naar reactie
Dan heb jij waarschijnlijk een andere definitie van 'speelbaar' ... ;) Overigens zei iemand van Epic (dacht Tim Sweeney) dat de systemen die UT'03 op een snelheid van 60fps konden draaien nog niet te koop waren. (voor zover ik de resultaten van de UT'03-benchmark nog ken kwamen zelfs de 2GHz+GF4 systemen daar niet boven de 40-50 fps uit, maar dat was dan ook een echte krachttest) Ik denk dat ik de instellingen van de SOF2-SP-demo (zie http://www.spelletjesgarnaal.be als je hem nog niet hebt) maar eens na loop, maar ik dacht dat ik vrij veel op 'maximum' had staan. En dat op een AMD 800 MHz + Ati Radeon vind ik toch heel wat.
Link naar reactie
idd. dat heb ik ook al is gedaan SOF2 op 1024x768x32bit alles op MAX Aniso schijfje naar rechts en texture compresion uit. Liep toen voor geen meter op mijn systeem ik denk zelfs dat UT2003 mijn systeem op de knieen krijgt. ach als UT2003 in Aug/sep uitkomt.. in Okt heb ik al weer een NV30 als alles meezit en dan draait ie vast wel lekker :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...