Ga naar inhoud

Empire Earth vraagje...


Aanbevolen berichten

[quote:17035cd0ce="Jago"]Hoe kan je met Empire Earth een capitol bouwen ik zie de computer het wel doen maar ik heb de optie niet. En dan nog iets hoe verhoog ik de max. pop.? Alvast bedankt...[/quote:17035cd0ce] bouw een settlement. doe er 5 villagers in, dan krijg je een townhall. Gooi 15 villagers in de townhaal en je krijgt een capitol. Heel af en toe krijg je bij je ziekenhuis de mogelijkheid om je pop. met 5 te vergroten. Je kan ook wat bonuspunten besteden aan 15% meer pop. Ten slotte kan je soms een colleseum bouwen wat ook weer de nodige pop oplevert.
Link naar reactie
[quote:71cda58c42="sdk"]Dat was niet zo moeilijk om achter te komen maar waarom zou je een 2e kapital willen bij mijn weten krijg je er niets extra's voor.[/quote:71cda58c42] Met 2 of meer capitols kan je sneller villagers produceren. Meestal maak ik heel veel townhalls. Ik maak alleen capitols als er veel aanvallen op dat punt plaatsvinden. Capitols zijn steviger dan townhalls.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...