Ga naar inhoud

Nog een week tot GTA 3 wordt gereleased


Aanbevolen berichten

  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    196

[quote:15f61445cd]The 3D engine will be the same as the Playstation 2 version with a very vibrant and beautiful rendered world. Because of the 3D engine it gives the game more 'in your face' action than the previous two Grand Theft Auto games. There will be day and night in the game, which will be important, as some missions will be impossible unless performed at a certain time or under the cover of darkness. GTAIII uses a great weather system that includes rain, fog, thunder, and lightning, all to make the game more interesting and believable. The main change to the PC version is that now it will have more improved textures and much higher resolutions. As with the audio, the Playstation 2 version had great voice acting, music and general sound effects that hopefully that won't change in the PC version.[/quote:15f61445cd] verder heb ik ook nog gehoord dat de LOCK functie die je op de PS2 hebt weggehaald is. Ook is de besturing beter geworden, op de ps2 kreeg je soms dode hoeken...
Link naar reactie
Ik heb GTA 3 hier draaien op me pc. zonder enig probleem. mag ook wel met mijn specs. Nog een tip voor GeForce eigenaren met WinXP: [quote:2a5212d9fa]We have found a possible problem with Windows XP that manifests itself as graphical problems both in the game menu and also during game play. We have traced this problem to be a Windows XP problem. Technically this problem is solved by the use of a newer version of d3d8.dll than is shipped on CD with Windows XP. (The version on the Windows XP CD that has problems is 5.1.26000.0 – versions tested without error include 5.1.2600.15 and 5.1.2600.29) Currently the only way we know to update this dll file is to install the Windows XP Patch: "The Computer Cannot Enter Standby or Hibernate if a Direct3D-Based Screen Saver Is Running (Q306676)" downloadable from here. This update may in the future be available as part of an official Windows XP Service Pack, a Windows XP Compatibility Update, or possibly a DirectX 8.1 update."[/quote:2a5212d9fa] Ik had zelf dat het Menu meteen al Fucked up was zonder die patch maar nu draait het prima. Het is voor [b:2a5212d9fa]alle[/b:2a5212d9fa] GeForce eigenaren en winXP [url=http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=37962&area=search&ordinal=1]Download de WinXP patch hier[/url] [edit]Gewijzigd op verzoek van Speedy[/edit]
Link naar reactie
[quote:b4b945e61a] Ik had zelf dat het Menu meteen al Fucked up was zonder die patch maar nu draait het prima. Het is dus alleen voor [b:b4b945e61a]GeForce 3 en 4 eigenaren en winXP[/b:b4b945e61a] [/quote:b4b945e61a] Verbeter dat maar in alle nv kaarten, met mijn GF2 had ik exact het zelfde probleem. Verder vind ik het maar niks dat spel, de besturing is gewoon slecht als je de PS2 versie gewend bent. En voor de rest is alleen die MP3 functie en replay de moeite waard. Gauw weer weg dus en weer lekker vanaf een luie stoel verder op de TV :)
Link naar reactie
[quote:e2468e5d3c="JaFO"]*gniffel* moet je maar niet met zulke waardeloze hardware op zo'n achterlijk OS werken :p[/quote:e2468e5d3c] je heb gelijk.,.. kijk dan ook erg uit dat ik WinXP kan vervangen voor windows "longhorn" en een NV30 of beter ;) 8) //speedy Ik heb me post geedit. :) Ik vond over GTA3 er grafisch niet erg mooi uitzien maar vergeleken met GTA2 vind ik het een hele verbetering, de gameplay vind ik ook erg goed voorzover ik dat kan beoordelen na 2 uur spelen. Ik heb dan ook geen PS2, dus ben ik niet zo verwend als jij ;)
Link naar reactie
[quote:d2d2dfb0d0="Red Dragon"]//speedy Ik heb me post geedit. :) Ik vond over GTA3 er grafisch niet erg mooi uitzien maar vergeleken met GTA2 vind ik het een hele verbetering, de gameplay vind ik ook erg goed voorzover ik dat kan beoordelen na 2 uur spelen. Ik heb dan ook geen PS2, dus ben ik niet zo verwend als jij ;)[/quote:d2d2dfb0d0] Grafisch is de PC versie wel wat beter (al valt dat nog wel tegen imho), maar met toetsenbord speelt het gewoon niet zo als met de PS2 controller. Je auto zwalkt over het scherm zeg maar, dat had de PS2 niet. ... en die PS2 is bij elkaar gesprokkeld met heel wat uurtjes te hebben doorgebracht bij het lokale tuincentrum :)
Link naar reactie
grafisch de pc versie beter??? dat had ik niet verwacht... ik dacht dat de PS2 versie mooier zou wezen.. Ik vind de grafix niet zo bijzonder.. zoals ik al zei... maar zeker niet slecht, ik heb het net weer ff 2 uurtjes gespeeld en ik vond de overgang van dag naar nacht en de regen en de zon en zo wel cool gedaan. Ik vind idd wel dat als je een Grote wagen pakt zoals ene Humvee of een Vuilneswagen dat je zo over de kop vliegt. door dat zwalken. dat over de kop vliegen is wel erg leuk gedaan. :) Spel is wel een aanrader mensen!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...