Ga naar inhoud

Nog een week tot GTA 3 wordt gereleased


Aanbevolen berichten

Nou, als ik een spel heb uitgespeeld... dan kom ik er nooit meer aan :D Ik ben bijv. een echte final-fantasy 'player' en ik heb FF 8 en 9 helemaal uitgespeeld... maar nu liggen ze in een hoekje stof te verzamelen :P Eigenlijk is het dood zonde! Maarja als ik iets heb uitgespeeld ga ik gewoon niet meer aan die game beginnen...
Link naar reactie
  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    196

Ik denk idd dat je het gewoon kunt draaien, misschien niet met de hoogst mogelijke beeldkwaliteit maar 800x600 en met de details op medium/high moet het wel lukken, het spel is zelfs dan nog mooier dan op de PS2... Ik zou zeggen eerst downloaden en proberen, als het allemaal lekker loopt -> kopen (of niet :) als het je niet uitmaakt of je illegale sofware hebt)
Link naar reactie
[quote:9892fec4ec="anthony2u"]2Fast, ga jij em gewoon kopen dan?? En weet je trouwens een URL waar je een demo kan downen? :)[/quote:9892fec4ec] Ik weet het nog niet, €50,- is een hoop geld voor een computerspelletje.. :o Het ligt er een beetje aan hoe makkelijk (hoe snel) ik hem van innet af kan halen.. duurt het me te lang dan ga ik hem wel kopen.. dan doe ik het wel samen met een paar vrienden (niet dat ik het geld niet heb, maar ik vind het voor een computerspel te duur).. als je het met zijn 5en koopt betaal je €10 per persoon en dan maak ik wel 5 kopietjes (gratis voor hun) voor de andere en hou ik het origineel :)
Link naar reactie
[quote:86def6fdc3="2FAST"][quote:86def6fdc3="anthony2u"]Een beetje domme vraag :roll: --> wanneer komt gta3? Ik denk dat ik hem ook wel wil... 8)[/quote:86def6fdc3] Geen domme vraag hoor, maar goed.. 24 mei is ie in de winkels :D[/quote:86def6fdc3]\ Op de website van de free record shop staat dat het spel vanaf de 22e verkrijgbaar is, het kost in elk geval € 49.99.....
Link naar reactie
GTA 3 is da bomb. Mn broertje heeft een ps2 met gta3, en dat spel is echt kei wreed. Hey anthony, vergeleken met de ps2 is gta3 echt wel mooier op de pc... Je kunt echt zo veel wrede dingen doen met dat spel. Mn broertje heeft hem echt 3 maanden bijna elke dag gespeeld, daarna pas vond ie het nix meer aan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...