Ga naar inhoud

Nog een week tot GTA 3 wordt gereleased


Aanbevolen berichten

  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    196

Neej idd de screenies zijn niet erg mooi. Ik draai ook lang niet op de hoogste resolutie (ik draai op 800X600 32bit). En AA ook helemaal uit. Ik vind dit goed genoeg, ik vind snelheid wat belangrijker dan kwaliteit. En heb een 15 inch scherm dus kan hem sowieso niet hoger dan 1024X768 zetten.
Link naar reactie
[quote:d800fc0adc="anthony2u"]De snelheid is ook eigenlijk belangrijker...maar met jouw videokaart moet een hogere resolutie toch geen probleem zijn? :-? Het is misschien alleen een beetje klein allemaal op een 15" scherm! :)[/quote:d800fc0adc] Ja precies! :lol: Maareh binnenkort krijg ik een groter beeldscherm 17 inch, ik ruil met m'n vader. Daarom heb ik ook nieuwe speakers nodig want nu zitten die op het beeldscherm zelf (geeft trouwens erg goed geluid, ook een lekkere subwoofer in de voet :P )
Link naar reactie
[quote:3d24f7fae6="HIDMAN-X"]Enneh Anthony2u mijn hifi set is niet het beste van het beste, maar het grootste probleem is dat de boxen zo staan dat er bij de computer geen goed geluid is :cry:[/quote:3d24f7fae6] Wat voor boxen ga je nu kopen dan? Ik hoorde dat de philips pc-boxen het wel goed deden...weet je wel--> die dingen met subwoofers erbij etc! Want je moet immers wel goed geluid hebben bij GTA3!!! :wink:
Link naar reactie
[quote:bad0b0ff87="anthony2u"][quote:bad0b0ff87="HIDMAN-X"]Enneh Anthony2u mijn hifi set is niet het beste van het beste, maar het grootste probleem is dat de boxen zo staan dat er bij de computer geen goed geluid is :cry:[/quote:bad0b0ff87] Wat voor boxen ga je nu kopen dan? Ik hoorde dat de philips pc-boxen het wel goed deden...weet je wel--> die dingen met subwoofers erbij etc! Want je moet immers wel goed geluid hebben bij GTA3!!! :wink:[/quote:bad0b0ff87] En welk model denk je dan aan? Er zijn er nl. best veel van Philps. :roll:
Link naar reactie
[quote:bc08e02f30="HIDMAN-X"]Die vlammenwerper heb ik nu nog steeds en ik ben op eiland twee ook. Ik had die vlammenwerper gekregen bij een van die telefoon missies.[/quote:bc08e02f30] :hmm: bij de missies van de telefoon bij 'Bitchin dogfood' zit ie niet (wel lachen die serie btw ;)) Dan zou die dus ergens na de missie "turismo" (autorace tegen "diablo's") moeten zitten en die heb ik nog nooit kunnen winnen. :(
Link naar reactie
[quote:c8ab04481c="JaFO"][quote:c8ab04481c="HIDMAN-X"]Die vlammenwerper heb ik nu nog steeds en ik ben op eiland twee ook. Ik had die vlammenwerper gekregen bij een van die telefoon missies.[/quote:c8ab04481c] :hmm: bij de missies van de telefoon bij 'Bitchin dogfood' zit ie niet (wel lachen die serie btw ;)) Dan zou die dus ergens na de missie "turismo" (autorace tegen "diablo's") moeten zitten en die heb ik nog nooit kunnen winnen. :([/quote:c8ab04481c] Ja het is de telefooncel dicht bij je hide out. En die race haalde ik per ongeluk volgens mij in een keer :lol: Maar de beste tip die ik je daar voor kan geven is dat je een beetje een sterke en snelle auto kan nemen en dan vooral iedereen ontwijken en niet proberen de hele tijd vooraan te rijden want dat lukt je toch bijna niet.
Link naar reactie
toch maar proberen dan, want ik wil best wel eens geroosterde ham ... ;) Wat ik jammer vind is dat je geen truukjes vooraf kunt gebruiken (een molotov-cocktail voor hun auto's gooien bv) aangezien de tegenstanders zo goed als onkwetsbaar zijn op dat moment :( ( :evil: maar ja, het is dat spel he ? ;) ) // -- snelle auto is geen probleem. In de autogarage bij Eightball staat een mooi modelletje "te koop" (gewoon ff ruitje breken en dan kun je er zo mee wegrijden ;))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...