Ga naar inhoud

Nog een week tot GTA 3 wordt gereleased


Aanbevolen berichten

Ik speel deze met een ATI Radeon 8500 :roll: En bij doet hij het perfect zonder schokken. Ik heb de laatste drivers gedownload van de officiele ATI site. En mijn OS is Win XP. Kijk voor de rest van mijn systeem maar in mijn sig. Wat heb je trouwens de [i:6766be9540]test[/i:6766be9540]* versie of de echte versie? *(Als je de test versie hebt zoek je het zelf maar uit.)
Link naar reactie
  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    196

Trouwens 'k zag net dit. [quote:74fee86e76] GTA: Vice City ook op de PC Door: Paul Hulsebosch Geplaatst op: 24 mei '02 Deel een, twee en drie zijn mateloos populair en dus komt er ook een vierde deel van Grand Theft Auto dat zich afspeelt in Vice City en ook op de PC verschijnt. Het zal waarschijnlijk zo niet uitgedacht zijn, maar het lijkt er wel op. De langverwachte PC-versie van Grand Theft Auto 3 zal een dezer dagen in de winkel verschijnen en tegelijkertijd komt uitgever Rockstar Games met de mededeling dat het spel een opvolger zal krijgen onder de titel Grand Theft Auto: Vice City. De eerste geruchten rond het vervolg luiden dat GTA:VC alleen op de PlayStation 2 zou verschijnen, maar gelukkig blijkt dat niet waar te zijn. Het spel verschijnt wel exclusief op de PS2, maar dat betekent alleen maar dat het niet ook op de Xbox zal verschijnen. Een PC-versie komt er gelukkig echter wel. Rockstar laat verder bijzonder weinig los over z'n plannen. Het spel gaat terug naar de jaren tachtig van de vorige eeuw en het zal zich afspelen in, je raadt het nooit, Vice City. Over de inhoud wil men nog niets loslaten, behalve dat the vibe is glamour, power and corruption... [/quote:74fee86e76] [b:74fee86e76]Gelukkig :D [/b:74fee86e76]
Link naar reactie
[quote:83fb8e3d04="BA"]Versie is ook zo lekker belangrijk :-? [/quote:83fb8e3d04] Hoe bedoel je? Ik bedoelde in elk geval, er zijn zoveel problemen met die zoals ik het maar even zeg [i:83fb8e3d04]test[/i:83fb8e3d04] versie dat ik niet allemaal weet. Maar de normale versie werkt gewoon zo op mijn pc met R8500. :wink:
Link naar reactie
hey hidman, zoek eens op THE GETAWAY. lijkt me wel iets voor jou als je GTA3 zo leuk vind (ik vind het ook zo leuk hoor :wink: ) mijn broertje is al helemaal gek van dat spel, je kan mensen gijzelen en zo, ziet er mooier uit, echte (merk) auto's die ook helemaal kapot kunnen e.d. have fun www.gamespot.com kan je screenshots vinden
Link naar reactie
[quote:58bc882889="Mista Outlaw"]hey hidman, zoek eens op THE GETAWAY. lijkt me wel iets voor jou als je GTA3 zo leuk vind (ik vind het ook zo leuk hoor :wink: ) mijn broertje is al helemaal gek van dat spel, je kan mensen gijzelen en zo, ziet er mooier uit, echte (merk) auto's die ook helemaal kapot kunnen e.d. have fun www.gamespot.com kan je screenshots vinden[/quote:58bc882889] Zooooo Die ziet er idd ook erg leuk uit! :) Jammer genoeg hep ik geen ps2 :cry: maar misschien komt die er ooit nog is. :P
Link naar reactie
saaaaaaaaaaaaaaa dit spelletje moet echt op de PC komen. Lijkt me echt een wreed spel. Is een nieuw spel van Tom Clancy. [img:aad39e6233]http://www.endoria.net/upload/index.php/2457674083[/img:aad39e6233] [img:aad39e6233]http://www.endoria.net/upload/index.php/1664827983[/img:aad39e6233] [img:aad39e6233]http://www.endoria.net/upload/index.php/2562728034[/img:aad39e6233] [img:aad39e6233]http://www.endoria.net/upload/index.php/1296369516[/img:aad39e6233][/img]
Link naar reactie
Bij mij crashed GTA3 soms met een BSOD na een uur of 2 a 3 spelen, heeft een van jullie dat al gehad? ligt niet aan me systeem want andrere games kan ik wel uren achterelkaar spelen 2e probleem dat ik heb is dat als ik EAX 3 voor me SB Audigy wil grbruiken dat het geluid dan op een gegeven moment begint te kraken. als ik hem dan op EAX 1 zet is het probleem weer weg. Blijkbaar ondersteund ie EAX 3 van de Audigy nog niet goed. laat de patch maar komen
Link naar reactie
Nee daar ligt het niet aan. ik speel andere spelen die veel zwaarder zijn, SOF2, Morowind, bijvoorbeeld. die kan ik zo 5 a 6 uur spelen als ik wil. 3dmark2001se kan ik ook 8 uur laten draaien. ik denk zelf dat het aan gta3 ligt. want hij geeft ook elke keer de zelfde eror in de BSOD. GTA3 heeft gewoon nog een aantal bugs. daarom werkt me EAX 3 van me SB AUdigy ook niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...