Ga naar inhoud

Nog een week tot GTA 3 wordt gereleased


Aanbevolen berichten

  • Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    196

Yep de systeem eisen zijn bekend nl: Minimaal: 450 Mhz cpu 64 MB 16MB Direct 3d comp. Card Recommended (de echte dus): 800 Mhz cpu 128 MB 32 MB Direct 3d comp. Card Dusseh jij zal hem wel kunne spele en ik ook. :lol: Ik zit hier al ongeveer 4 jaar op te wachten (sinds gta1) dus dit is gewoon HET spel. (hoop ik :) ) [i:ad03618dc4]*Jammer dat ik 24 mei nog examens hep :evil: *[/i:ad03618dc4]
Link naar reactie
[quote:e35c08a1ae="jackdegek"]dat gaat idd geen probleem worden, alvast succes met je herexamens, want met gta3 gaat er niks van je examen terecht komen....[/quote:e35c08a1ae] Idd hier ook niet.. haha.. gelukkig is dat pas in de 2e week van mijn toetsen :lol: Maar dat spel wordt echt zo goed.. echt gewoon weer eens zin in een spel :D Leuk artikel trouwens in de PCZONE deze maand.. het is gratis voor hccleden.. een heel artikel over gta3!! :P
Link naar reactie
Ik vond de graphics daar ook niet zo mooi eigenlijk. [url=http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?channel_id=59&object_id=15784&adtag=network=ign&site=pchubtype%3Dpartnerviewer%26pagetype%3Darticle&page_title=Grand%20Theft%20Auto%20III/]Hier[/url] staan nog wat screenshots die ik zelf wat mooier vind. Ik denk dat de gameplay alles ruimschoots goedmaakt trouwens. [quote:3433348800]jackdegek Geplaatst: 17 Mei 2002 20:08 Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- dat gaat idd geen probleem worden, alvast succes met je herexamens, want met gta3 gaat er niks van je examen terecht komen.... [/quote:3433348800] En bedankt. :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...