Ga naar inhoud

shooter spel niet first person


Aanbevolen berichten

Ik zoek een shooter spel voor wXP of wME waarbij je niet alleen een deel van bv een geweer ziet maar waarbij de camera achter de speler hangt. Net als met sommige race spelletjes wordt ik altijd een beetje epileptisch wanneer ik in de auto zit. Zoals bij GP3 en Carmageddon kon je de camera achter de auto hangen zodat je een totaal view had.
Link naar reactie
Jedi Knight II: Jedi Outcast moet je zeker is proberen! Ik weet niet of je ook 3rd person view kan selecteren als je niet de light saber gebruikt, maar het is ook gewoon een er leuk spel. edit: O ja, je kan de demo bij [url=http://garnaaldemo.planetinternet.be/JK2Demo.exe]Spelletjes Garnaal[/url] downloaden. _________________ Press to test, release to detonate... [ Dit bericht is bewerkt door: 2morrow op 2002-05-15 16:45 ]
Link naar reactie
Je zou ook is aan een ander soort spellen kunnen denken, vooral in de richting van commando's (1+uitbreiding en 2, die absoluut wel beter is). Want met spelletjes waar je met een camere achter het figuur hangt vind ik het schieten niet te doen, er valt niet te richten (ook al hoeft dat ook niet met elk spel, maar goed) Ken je Commando's nog niet, ga dan daar is naar op zoek op internet/winkels
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...