Ga naar inhoud

FPS op een spelcomputer (Halo), wat vinden jullie ervan?


Aanbevolen berichten

Ik heb laatst Halo zitten spelen op de XBOX van een vriend van me. Hij is er zelf nogal enthousiast over, maar ik ben er niet echt kapot van. De besturing is veel beter dan ik voor mogelijk had gehouden, maar nog steeds veel minder dan op de pc. Daarnaast vind ik dat je heel ingespannen naar het beeld moet kijken en dan zie ik nog bijvoorbeeld de medpacks niet liggen. Ik vind dit geen succes, wat vinden jullie hiervan?
Link naar reactie
Het mag dan wel 'betere' controls hebben dan de gemiddelde FPS op een console, maar het kan nog steeds niet tippen aan de muis+keyboard-combo van een pc. Zeker bij een spel waar reactiesnelheid van belang is hoort het niet zo te zijn dat je aan de controls moet wennen. En dan nog : zelfs met fatsoenlijke controls mist Halo iets heel belangrijks : zelfgemaakte maps, mods en al die andere door fans gemaakte kleinigheidjes die vooral UT zo leuk maken.
Link naar reactie
[quote:08563c5dd7] Op 12-05-2002 18:00 schreef BA: Ik heb dat spel ook even gespeeld op de CeBit (tegen Red Dragon :grin: ) maar ik vond het ook niks. Ik kon echt voor geen meter mikken met die controller, [/quote:08563c5dd7] Idd.. aan die controller moest ik echt wennen,... meest vervelende vond ik dat je multiplayer Split screen moest doen ipv op 2 apparte schermen. dat vind ik overigens een nadeel van alle consoles.
Link naar reactie
Ja, zo'n splitscreen schiet echt niet op. Het is echt niet ontspannen spelen en dan was dit nog een vrij grote tv. Een splitscreen op mijn 37 cm tv-tje zou helemaal lollig worden :wink:. Nee, laat het FPSsen maar over aan de pc-spelers. Zo'n console is vooral leuk voor racen, vechtspellen en super Mario enzo :grin:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...