Ga naar inhoud

Mohaa en Online Game hosten


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb thuis kabel internet via een Router is het mogelijk om een game te hosten voor het online spelen van MOHAA?? zoja hoe moet ik dan mijn router instellen, ik heb al eens geprobeerd om mijn ingebouwde firewall uit te zetten maar dit werkte helaas niet, weet iemand een manier? Weet iemand toevallig ook de poorten die MOHAA gebruikt om online te kunnen spelen en een game te hosten?? Ik heb: Mohaa V1.11 Draytek Router 2200e, ingebouwde firewall
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...
[quote:70b8fa5bb8="marga123"]begrijp ik nu dat het niet mogelijk is online te gamen met een router met ingebouwd firewall??? en zo ja, hoe kan ik dat verhelpen????als mohaa op een bepaalde poort zit hoe kan ik dat dan instellen????[/quote:70b8fa5bb8] maak van jouw computer de DMZ host in NAT setup in de router,als het dan nog niet werkt: zet dan de firewall uit, en save erna suc6
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:9783e2f8e2="Speedy"]Het is wel mogelijk om online te gamen via een router (heb het zelf hier ook), ik doelde op het feit dat je een game wilt hosten. Dat meer dan 4 man met standaard kabel eigenlijk niet te doen is.[/quote:9783e2f8e2] D'r komt dan idd een behoorlijke lag.... :cry: Ik vraag me dan toch af hoe sommige het voor elkaar krijgen om 32 man erop te laten gamen (met lage ping) :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...