Ga naar inhoud

Need for Speed Porsche wekt niet maet XP


Aanbevolen berichten

Hallo, Wie weet warom Need for speed Porsche onder XP home niet werkt. Programma laat zich wel installeren en speelt ook het begin filmpje af. Daara begint het laden en blijft het programma vast hangen. Ik heb een pent4 2ghz Geforge4 mx460 . Niewe drivers geinstalleerd voor geforce werkt ook niet. Alvast bedankt. marnic.
Link naar reactie
[quote:65861ffb39] Op 14-05-2002 0:20 schreef Bockempiep: Ik heb Unleased en die draaide op m'n PIII altijd goed en nou op m'n AMD1400 Doet 'ie het ook gewoon maar het beeld is helemaal rood. Dus ik kan het niet spelen. :cry: Komt iemand dir bekent voor? :???: [/quote:65861ffb39] Zelfde geld voor jou, heb je soms een nVidia kaart, en gebruik je RivaTuner of GTU? Dan moet je custom mipmap levels uitzetten.
Link naar reactie
[quote:e64a0ab973] Op 14-05-2002 15:56 schreef anthony2u: Ik heb nou NFS porsche weer geinstaleerd en dat ging goed... spelen kan echter nog steeds niet! :grin: Als ik hem launch vraagt ie: "Please insert the correct cdrom" ... dit boeit allemaal verder niet omdat ik niet zo van race-spellen houd :lol: Maar toch... [/quote:e64a0ab973] Hmz, ja crack dowloaden misschien?? :razz:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...