Ga naar inhoud

mijn pc is veeeeeeeeeeeeeeeeeel te snel


Aanbevolen berichten

Ik weet dat er programmas zijn die je processor vertragen door die op een manier te belasten, hier staat een link naar "cpukiller". Ik heb er verder geen ervaring mee. http://www.majorgeeks.com/showfiles.php?cat=14 _________________ Ik wil geen signature [ Dit bericht is bewerkt door: Venzent op 2002-05-06 14:37 ]
Link naar reactie
Ik gebruik ook moslo voor bijv Warcracft II. Ik vind het een fijn programma, alleen is het net niet vertragend genoeg om de achtergrondmuziek goed te laten horen, maar voor de rest is het een goed programma... Maar wat voor spel is Digger eigenlijk ??? Klinkt als een Lemmings-spel.....???
Link naar reactie
Ik draai nog steeds een aantal spelletjes onder dos mode, simpel omdat deze spellen gewoon helemaal te gek zijn. Ze vragen niet veel van het systeem, zijn vaak simpeler dan de huidige generatie spellen maar ook zeer verslavend. Zo heb ik onder andere Ascendancy, een puur Dos spel. Het heeft veel weg van Outpost (heb ik ook) en Alpha Centauri (heb ik ook). Het gaat hier meer om de gameplay dan om het geavanceerd zijn, en voor een Dos spel heeft Ascendancy een hele hoop te bieden. In feite zijn de nieuwere varianten niet veel uitgebreider.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...