Ga naar inhoud

Final Fantasy XI


Aanbevolen berichten

hey allemaal, ik ben een echte half-life fan, maarre de one and only game blijft voor mij de final fantasy sersie :smile: Ik heb final fantasy 8 en 9 thuis en uitgespeeld... dit was op de Playstation(1). Final Fantasy X komt nu bijna op de europese markt, heel jammer dat hij alleen maar voor de PS2 verschijnt! :grin: jippi !!! Heeft iemand al veel informatie over deze game? of een paar goede URL's ? Thanx
Link naar reactie
Buiten het feit dat het een MMORPG schijnt te zijn (met de bijbehorende maandelijkse kosten!) is er mij niks bijzonders bekend. Links : http://www.ffshrine.com/ff11/ Overigens zou ik me niet te druk maken ... release in de VS is November 2002 ( http://www.rpgamer.com/games/release.cgi ) terwijl ik gehoord heb dat we voor de Europese versie nog wel eens een heel stuk langer mogen wachten (als het al deze kant op komt heet dat) ... Zeker bij consoles is dat de standaard (FF X komt binnenkort pas uit terwijl je met gemak al de walkthrough kunt vinden op het internet ... )
Link naar reactie
Ik denk dat het antwoord daarop is : alleen in je dromen ... Je denkt toch niet dat Sony hun bestverkopende serie zomaar eventjes multiplatform maakt ? Zeker als je bedenkt dat het waarschijnlijk het eerste echte officieele on-line spel voor de PS2 zal zijn ? (Tony Hawk 3 kon al on-line met een USB-modem, FF XI zal van de broadband-adapter gebruik maken ... )
Link naar reactie
LOL zoiets als FFX zie ik je nog niet op een GBA spelen .. of werken ze al met meerdere cassettes tegenwoordig :wink: // -- Square had anders aardig wat geld tekort ('Spirits within' studiootje te koop ...). Dus dat maakt het waarschijnlijk makkelijker voor Sony om wat extra 'exclusiviteits-eisen' aan een spel te koppelen. Dat hebben MS & Nintendo ten slotte ook voor een aantal spellen gedaan.
Link naar reactie
Als het werkelijk zoveel was, dan hadden ze dat fiasco met die film makkelijk kunnen hebben ... Overigens slecht nieuws : [quote:f204b4e6ff] Sony Europe president Chris Deering recently conceded that FFXI is [b:f204b4e6ff]unlikely to make it to Europe until 2004[/b:f204b4e6ff]. Whoops. [/quote:f204b4e6ff] Van http://www.pczone.co.uk Daar is ook een filmpje te vinden van FF11 : ftp://ftp.pczone.co.uk/pub/pczone/download/movies/39692/ff11.mpg maar 4 Mb, dus dat moet te doen zijn.
Link naar reactie
[quote:698ad0cde5] Op 07-05-2002 20:48 schreef anthony2u: Ja maar ga mij niet wijsmaken dat square voor playstation(sony) werkt! Dat is dus ff niet zo... weet jij hoeveel square binnen krijgt per deel van final fantasy? Genoeg om een groot bedrijf te zijn :wink: [/quote:698ad0cde5] Ze zijn dan niet van Sony, maar Sony gooit genoeg geld die kant op om top titels exclusief te houden voor de Playstation denk ik :smile:
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...