Ga naar inhoud

Welke games zijn het w8& waard?


Aanbevolen berichten

Ik zit al een tijdje te w8& op de volgende games: [img:e71962ecc2]http://www.vivendi-universal-interactive.co.uk/artwork/intboxes/10084839.jpg[/img:e71962ecc2]Warcraft III [img:e71962ecc2]http://www.cs-conditionzero.com/images.overview/CZ_CoverPhoto02.jpg[/img:e71962ecc2] = CS: Condition Zero Wat jullie?
Link naar reactie
- Infiltration 2.87 (mod voor UT) - Unreal Fortress Gold (nog zo'n ding :grin:) - Night's Edge 1.0 (genoeg zo? :wink:) - Unreal Tournament 2003 (oftewel UT'03 of gewoon UT2) - Unreal 2 - Duke Nukem Forever (alhoewel ze dat wel erg letterlijk lijken te nemen :wink:) - Neverwinter Nights - NFS:Hot Pursuit 2 (voor de ps2, maar misschien ook voor de pc ?) - Grand Theft Auto 3 (voor de pc)
Link naar reactie
Mijn verlanglijstje UT 2003 Unreal II GTA3 voor de PC (al heb ik em op de PS2 al uit) Doom III Quake IV Duke Nukem 4 Ever (duurt al met al erg lang, maar de Duke rox) DTM Race Driver Rollercoaster Tycoon 2 Need For Speed Hot Pursuit 2 (ben enorme NFS fan dus laat maar komen, liefst op de PC, al maakt het met die suck DVD doosjes ook niet veel meer uit) En Half-Life 2 natuurlijk :grin: Kortom, ik kan vanaf eind mei (GTA) t/m oneindig (DN4E en HL2) me wel vermaken met m'n wishlist :wink:
Link naar reactie
PII 350 @ 402, 192 mb ram, V550 8mb AGP, ASUS P2b 440BX, 8.4 gb HD, 40x cdrom, ... Ik dacht dat de system req. een PIII 400 waren, met 64 mb ram een een 3d kaart. Dus qua frequentie zit ik goed, alleen heb ik een PII... En je hebt draaien en draaien he :smile: Want als het schokt maar wel draait speelt het ook voor geen meter :sad:
Link naar reactie
Ik zit te wachten op de volgende Gamez: 1. GTA 3 (zit ik al ongeveer op te wachten sinds ik deel 1 heb) 2. Roller coaster tycoon 2 (deel 1 heb ik me menig uurtje dagje weekje mischien wel maandje mee vermaakt dus deel twee is bij mij zeer welkom) 3. UT 2 (wie niet, ben erg benieuwd)
Link naar reactie
[quote:165ed575ba] Op 07-05-2002 10:14 schreef Eddey: PII 350 @ 402, 192 mb ram, V550 8mb AGP, ASUS P2b 440BX, 8.4 gb HD, 40x cdrom, ... Ik dacht dat de system req. een PIII 400 waren, met 64 mb ram een een 3d kaart. Dus qua frequentie zit ik goed, alleen heb ik een PII... En je hebt draaien en draaien he :smile: Want als het schokt maar wel draait speelt het ook voor geen meter :sad: [/quote:165ed575ba]` Klok je hem toch over naar +/-400MHz? Ik geef je dan veel goede hoop :smile:
Link naar reactie
[quote:f9ad538607] Op 07-05-2002 15:12 schreef anthony2u: Klok je hem toch over naar +/-400MHz? Ik geef je dan veel goede hoop :smile: [/quote:f9ad538607] Net wakker zeker??? :grin: of beter lezen: [quote:f9ad538607]PII 350 [b:f9ad538607]@ 402[/b:f9ad538607][/quote:f9ad538607] :smile: en nee, hoger gaat niet :sad: _________________ Doe niet wat je laten kunt :smile: [ Dit bericht is bewerkt door: Eddey op 2002-05-07 15:23 ]
Link naar reactie
Ik denk dat het misschien net gaat ik heb nu een P3 450 met Geforce2 MX200 32MB (tot donderdag dan ga ik mijn nieuwe AMD bouwen :smile: ), maar misschien komen er problemen door die 8mb kaart, koop gewoon een nieuwe een TNT2 32MB heb je al voor 50 euro en die zal toch wel een hoop helpen of kijk voor een 2de hands GF2 GTS (niet MX is triest, echt :sad: ).
Link naar reactie
Eigenlijk wel ja :smile: ===> sponsors gevraagd :wink: Ik wacht er zo lang mogelijk mee. Op zich is het best een lekker pctje qua prestaties, hij komt nog aardig mee. Alleen met zware toepassingen (uitgebreid CAD-werk en games) komt 'ie wel te kort om echt lekker te draaien. Maar het is nog wel uit te houden. Dus ik wacht nog ff met een nieuwe pc, ik denk als ik afgestudeerd ben (over 1 jaar als het goed is) dat ik mezelf dan op een nieuwe trakteer ofzo :grin: Een clawhammer of wat er tegen die tijd voor leuks is :eek:
Link naar reactie
Ja ik heb laatst geprobeerd nog wat verder te OCen, maar ik kreeg hem echt niet stabiel... :sad: waarschijnlijk is de AGP snelheid de oorzaak(ff uit m'n hoofd: zo rond de 80 MHz :grin: ) Het enige wat ik nog kan doen is de videokaart zelf OCen, dat ga ik binnenkort maar eens proberen... Maar heel spectaculair zal het niet zijn dat verschil. Maar ja, alle beetjes helpen :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...