Ga naar inhoud

SIMS start niet meer op


Aanbevolen berichten

Ik heb het forum al doorzocht maar niet iets concreets gevonden. Voor mijn kids heb ik enkele maanden geleden SIMS en HOT DATE expansion gelijktijdig gekocht. Deed het uitstekend. echter, als het spel hangt of ook als je een scandisk had gedraaid, startte het spel niet meer op. CTRL-ALT DELETE en je ziet sims.exe maar die reageert niet. Voor de 4e keer installeren zie ik niet zo zitten, want binnen de kortste keren heb ik weer het probleem. ZDe kids begrijpen dat zoalng het probleem niet onder controle is het geen zin heeft om SIMS Vakantie te kopen. Het probleem doet zich op 3 PC's voor. Gaarne wat suggesties's ? Vooral van de eigenaren die het spel al een tijdje hebben
Link naar reactie
[b:aa76190ff9] Vreemd ! [/b:aa76190ff9] Bij mij hangt de sims ook weleens, maar niet zoals beschreven. Een klein vraagje? Heeft U alle versies van de sims (ook de eerste "The Sims" dus) legaal aangeschaft? Niet dat ik u van dingen beschuldig, maar legale en gebrande versies werkten bij mij :sad: ook niet zo fijn samen, vandaar.
Link naar reactie
Nou dat valt best mee :wink: Met mijn P3 450 Mhz draait het prima (zit wel een GF2 32MB in :grin: ) Nooit problemen mee gehad (niet met de Sims wel met de rest van de spellen, zoals Fifa 2002 en THPS 3 :sad: ) Gelukkig gaat die P3 naar mijn oom verhuizen en gaat erbij mij een AMD 2000+ met GF4 ti400 draaien :grin: . Maar weer even on-topic, mijn Sims zijn ook een beetje illegaal (een heel klein beetje maar :grin: ) maar die doen het ook prima, ik heb alle Sims en met geen van alle problemen. Toch komt jouw problem me wel bekent voor van ander progs die als ze vastlopen niet meer willen starten, ik reset mijn comp dan en dan doen ze het weer (misscien een fout in het RAM? ).
Link naar reactie
Hopen dat ik niet direct een ban aan m'n broek krijg ( :grin: ), maar ik heb The Sims (basisgame), Livin' Large én House Party op een gebrande CD staan en Hot Date op een in de winkel gekochte en dit draait prima. Hij doet het perfect op zowel een P3 450 (32mb Voodoo3 en 256mb SDRAM) als een AMD XP 1800+ (64mb GF4MX440 en 256mb DDR-RAM), heb het probleem ook nog nooit gezien/gehad...
Link naar reactie
goh, wat een hoeveelheid reacties. bedankt. Ik heb de standaard SIMS, en HOT-Date expansion, gewoon silver schijfjes, dus echt. Op 3 PC's geprobeerd, op elke PC onstond na enige tijd het probleem. Ik heb geen logica kunnen ontdekken: Vaak hielp het een om het register terug te zetten daarna niet meer. In de meeste gevallen moest het register terug nadat het spel was gaan hangen: Op 1 ontstond het probleem na een defrag van de c-schijf. Het spel is geinstalleerd op de D schijf. Hier de machines, alle videokaarten hebben 32 MB. a. Celeron 366 met GF2 MX200 met 128MB PC100 b. Celeron 566 met TNT2 M64 met 256 MB PC133 c. Duron 800 met GF2 MX met 384 MB PC133 Iemand nog suggestie's ? Hulp programma's van de leverancier zoals alle instellingen controleren hebben ook niet geholpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...