Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

categorie : 'godsim' :wink: je bent de dictator van een klein tropisch eiland en je kunt zo'n beetje doen en laten wat je wilt. Er zijn meerdere scenarios (+ een map/scenario-editor), maar het principe blijft hetzelfde : blijf aan de macht, maak het eiland rijk en zorg er in ieder geval voor dat je genoeg over hebt voor een pensioen :wink: Of je er nu een toeristenparadijs (voor rijke stinkerds of arme sloebers) of een eiland vol gore stinkende industrie van maakt ... dat ligt helemaal aan jezelf. Ik vind het een aardig verslavend spel aangezien de 'random' eilanden er voor zorgen dat je in feite nooit precies hetzelfde level hoeft te spelen. Daarnaast kun je je het zo moeilijk maken als je zelf wilt (verplicht eerlijke verkiezingen, veel/weinig rebellen, hoeveelheid grondstoffen, grootte eiland, klimaat etc). De uitbreiding 'paradise island' is aardig door de nieuwe scenarios & gebouwen (en nieuwe soorten toeristen) die je erbij krijgt.
Link naar reactie
[quote:0c88a6e873] Op 04-05-2002 23:06 schreef Eddy van Wuyckhuyse: Ik kan geen demo van dit spel vinden. Is die er gewoonweg niet ? [/quote:0c88a6e873] Natuurlijk zijn er demo's van Tropico. Hier één van de download-sites: http://www.gamesdomain.com/demos/demo/1445.html [172.7mb] Veel plezier ermee :wink: _________________ Als je haar maar goed zit [ Dit bericht is bewerkt door: haiko op 2002-05-05 13:27 ]
Link naar reactie
[quote:424850d822] Op 05-05-2002 13:26 schreef haiko: [quote:424850d822] Op 04-05-2002 23:06 schreef Eddy van Wuyckhuyse: Ik kan geen demo van dit spel vinden. Is die er gewoonweg niet ? [/quote:424850d822] Natuurlijk zijn er demo's van Tropico. Hier één van de download-sites: http://www.gamesdomain.com/demos/demo/1445.html [172.7mb] Veel plezier ermee :wink: _________________ Als je haar maar goed zit [ Dit bericht is bewerkt door: haiko op 2002-05-05 13:27 ] [/quote:424850d822] Sodeju zeg!! 172 MB. Ik laat met mijn 56K6 maar verstek gaan denk ik. :grin:
Link naar reactie
Ligt eraan wat voor abo je hebt... De kabelverbinding van Chello komt er nog niet eens op de helft en de anderen (@home of kennisnet) zullen wat meer concurreren met PowerLine. Marre... even een nuon-quote [quote:852d2aff98]...metingen wijzen uit dat we even snel of sneller zijn dan adsl... [/quote:852d2aff98]Aldus woordvoerder B.Sikking. De signalen die e-mails en webpagina's bevatten, hebben een aparte - hogere - frequentie dan stroom. Een speciaal modem filtert ze eruit en stuurt ze vervolgens door naar de computer. zie ook: http://www.volkskrant.nl/nieuws/media/1012392650474.html voor meer informatie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...