Ga naar inhoud

En nu is het nederlands graag speedy :-)


Aanbevolen berichten

............................................... Volgens mij riekt dit naar spam, slotje om die reden. ............................................... Wat moet dit betekenen? Het addres was een link naar een on-line rts spel dat meer werkt met getallen maar er zijn meer mensen die hier aan medoen dan jij je kunt voorstellen (denk ik). In planetarion (1 v.d eerste)deden zo'n 250000 mensen mee. En mensen zijn verbonden in alliances (TFR; The Frying Dutchman meer dan 15000 leden. [ Dit bericht is bewerkt door: sdk op 2002-04-28 16:33 ]
Link naar reactie
Een link naar een website zonder verder uitleg vind ik iets wat eruit ziet als spam (reclame voor een bepaalde site). Als je de FAQ had door gelezen was je het tegengekomen. http://forum.computertotaal.nl/phpBB/faq-nederlands.php Zie dat je er net een edit tegenaan hebt gegooid. Ik vind reclame maken voor een LANparty of eigen gemaakte spelletjes met uitleg wel ok, maar reclame maken voor online games met een commerciele insteek niet. Verder kan je beter via prive berichten over dit soort dingen berichten dan een nieuw topic te openen op het forum _________________ Klik [url=http://members.home.nl/terpelle]hier[/url] voor system specs. [ Dit bericht is bewerkt door: Speedy op 2002-04-28 16:38 ]
Link naar reactie
Als je nu een topic opent met daarin wat uitleg e.d. opent en zo een discussie op gang probeert te brengen zal ik deze sluiten en de ander topic verwijderen. Dit alleen als er een commerciele achtergrond bij is, net zoiets als Planetarion bv, zal ik het toestaan. Maar je zult het met me eens moeten zijn dat zo alleen een URL nou niet bepaald een topic is die discussies op gang brengt (waar een forum imho wel voor bedoeld is).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...