Ga naar inhoud

Gaan jullie allemaal met de huidige ontwikkelingen mee???


Aanbevolen berichten

ALs ik dit zo lees moet die Inf mod voor UT niet zo'n probleem zijn voor mijn Rig. Jafo de opvolger is de 0,13 Micron AthlonXP "thorougbred" (maar dat wist je denk ik wel :grin: ) Die kan je denk ik eind deze maand of begin Juni wel kopen denk ik. net op tijd voor UT 2003 :smile:
Link naar reactie
  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb nog niks anders gehoord dan dat de demo 'midden to eind mei' gereleased zal worden. Hoe lang het dan nog duurt tot het echte spel te koop is ... dat ligt aan de fouten & andere problemen die men dankzij de demo nog hoopt te vinden. Ik denk dat augustus een goede gok zal zijn qua releasedatum. // --
Link naar reactie
[quote:7b31d74c54] Op 02-05-2002 15:30 schreef Night Hawk: UT 2003 is niet uitgesteld volgens mij die komt uit in Junie/Julie U2 is wel uitgesteld die komt pas uit rond december :grin: [/quote:7b31d74c54] UT 2003 gaat niet lukken op die pc ben ik bang... en Unreal 2 ook niet. Tijd voor een upgrade denk ik :smile:
Link naar reactie
De geruchten & previews tot nu toe lijken er op te wijzen dat een 800MHz CPU + GeForce2MX de 'recommended' eisen zullen worden ... (o.a. het beruchte screenshot dat op de voorpagina van CVG stond is op zo'n systeem genomen). Een 433Mhz Celeron + Voodoo zal dan idd wel eens heel erg weinig kunnen zijn :wink:
Link naar reactie
Ach je weet hoe het is met 'recommended' & 'minimum' eisen. Sommigen vinden het spel dan speelbaar, maar voor de fanatiekelingen is het pas goed als ze 1600x1200 met 200 fps kunnen halen ... Da's voor mij ook de reden om te wachten met upgraden. Hoe 'speelbaar' is het straks ? Gezien de getallen van de 'benchmark' kunnen ze met gemak levels maken die een 3 GHz CPU op z'n knieeen krijgt ... dus juich maar niet te vroeg als je nu denkt een snel systeem te hebben. :razz: Aan de andere kant lijkt het me best verstandig als je gaat sparen voor upgrades/nieuwe pc als je systeem nu al < 800 Mhz zit en je UT'03 of U2 wilt spelen. ( nog 28 dagen ... )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...