Ga naar inhoud

Gaan jullie allemaal met de huidige ontwikkelingen mee???


Aanbevolen berichten

Toch BA, ik zie het verschil tussen rechts en links en ze staan toch echt rechts.:wink: Ik kon het me zelf ook nauwelijks voorstellen maar het draait gewoon perfect. Ik heb m'n PC ook niet geoptimaliseerd voor dit spel ofzo. En dat terwijl mijn 3DMark2001 score toch bedroevend laag ligt (ik dacht zo rond de 550).
Link naar reactie
  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Die van mij is bijna 3 jaar oud ondertussen. :smile: ) en overgeclocked... Het was toendertijd een hele krachtige pc. Ik denk dat dat de beste manier is om een lange tijd met je pc te doen. Want als ik toen een budget pc had gekocht (ok deze was ook niet het duurste spul). Ik vraag me eigenlijk af hoe dat nu zit. Omdat een budget pc van nu op zich al behoorlijk krachtig is en zo'n beetje alle spellen fatsoenlijk draait.
Link naar reactie
3 jaar kan ik niet wachten op een Upgrade. Toen me GeForce 3 9 maanden oud was. stond ik al te springen om de GeForce 4. :grin: Ik zou maximaal om het jaar upgraden. vooral voor de nieuwste games op MAX spelen is dat wel nodig ook. SOF2 krijgt zelfs mijn pc op de knieën bijvoorbeeld. _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=15519]My System[/url] | [url=http://service.madonion.com/compare?2k1=3332028]3Dmark2001SE[/url] [ Dit bericht is bewerkt door: GeForce Mike op 2002-04-26 18:45 ]
Link naar reactie
Zitten er dan zulke zware levels in ? Ik vond de MP-test best te doen met m'n pc ... // --- Ik denk dat je de 'nieuwste' spellen best wel kunt spelen met een pc van +/- 2 jaar oud. Je hoeft echt niet ieder half jaar naar de winkel te rennen voor een upgrade. Aan de andere kant moet je dan wel beginnen met een 'fatsoenlijk' systeem. Als je nu een 'budget' systeempje koopt dan zul je die 2 jaar gegarandeerd niet halen. Naar mijn idee is een systeem dat (op het moment van kopen) net onder het top-systeem zit het best qua prijs/kwaliteit/levensduur. Gemiddeld genomen heb ik pas bij een 'dubbele' kloksnelheid een nieuw systeem gekocht. Aangezien ik nu een '800 MHz' heb zou dat betekenen dat ik dit jaar dus aan een upgrade toe ben. Aangezien ik de werkelijke systeemeisen van UT'03 niet ken vind ik het *nog* niet verstandig om dat nu al te doen. Daar wacht ik dus minimaal nog tot eind Mei (= release UT'03 demo) mee.
Link naar reactie
[quote:11940e9737] Op 30-04-2002 16:21 schreef Count Uilesnor: [quote:11940e9737] SOF2 krijgt zelfs mijn pc op de knieën bijvoorbeeld. [/quote:11940e9737] Een dergelijk systeem, met een 3dmark2001 van boven de 11000? Nee toch zeker? [/quote:11940e9737] Ik heb het hier over de SOF2 Beta die Speedy ook heeft. Op 1240x1024x32 met alles op Very High detail en alles op MAX dan draait ie nog prima hoor. Maar als ik de Texture compresie uit zet (ik dacht dat moet kunnen met 128mb op me GF4) dan loopt ie bij mij ook niet meer. Maar het gaat om een beta dus echt oordelen over de zwaarte van het spel kan dan niet. Ik denk echter dat ie op 1024x768x32 met met normal detail prima op een doorsnee pc te spelen is hoor. (wat is doorsnee eigenlijk?) Het ging echter om aan te geven dat er ook games zijn die alles uit een nieuw systeem trekken wat er in zit.
Link naar reactie
De maps zijn vaak zeer gedetailleerd ... voeg daar nog eens de vrij complexe wapens & spelers-modellen en ook wapens die de vuursnelheden van het echte benaderen voor zover mogelijk (ook niet iets waar UT op is gemaakt :sad:) ... dan eist dat nogal wat van je systeem. En dan merk je toch echt dat de Unreal-engine zich wat lekkerder voelt op een Voodoo-kaart. Aan de andere kant helpt het voor een GeForce zeker bij dit spel als je OpenGL kiest ipv Direct3D.
Link naar reactie
JaFo: valt wel mee, mijn systeem draait INF met 120+ FPS op 1280x1024x32 :smile: Alleen de UT engine is nogal CPU en geheugen bandbreedte intensief. SOF 2 draait bij mij ook niet op MAX, ik moet ook texture compressie gebruiken. Ik de jungle levels heb ik dan iets van 50 FPS continu :smile:
Link naar reactie
*argh* :wink: had dat nu niet genoemd ... nu moet ik wel zo vlug mogelijk een nieuwe CPU hebben. Maar je hebt gelijk : een nieuwe snellere CPU is voor UT zo'n beetje de meest effectieve upgrade. Dat maandje wachten op de UT'03-demo wordt zo wel erg lastig. :sad: (Eerlijk gezegd ben ik aan het wachten op de opvolger van de AMD XP 2000 ...)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...