Ga naar inhoud

homm4 28-3-2002 (morgen)


Aanbevolen berichten

HELP ik ben verslaafd aan HOMMIV :grin: Gisteren het spel gekocht bij dynabyte heerlijk die 10% korting was kennelijk zojuist bij dynabyte afgeleverd de games HOMMIV en ook MMIX zaten allemaal nog in de doos van de leverancier liep toevallig even binnen :grin: Ik heb me met moeite kunnen losrukken van mijn pc vanmorgen om naar mijn werk te gaan idd niet geslapen dus. Vanaf 18:00 uur gisteravond tot vanmorgen 07:00 uur gespeeld. Het was allemaal wel ff wennen hoor met al die nieuwe dingen. Wat errug leuk is dat je nu meerdere heroes in je army kan hebben :grin: Maar het is weer een toppertje hoor.
Link naar reactie
[quote:75ceeeef06] Op 04-04-2002 18:13 schreef BA: De hele nacht door? Man, ik dacht dat ik gestoord was omdat ik tot diep in de nacht zit te gamen :grin: [/quote:75ceeeef06] :grin: Als het echt een goed spel is vind ik het heel moeilijk om te stoppen. Ik houd mijn hart dus alweer vast als unreal tournament 2003 uitkomt alsmede NWO denk dat ik rond die release datums maar een weekje vrij neem of zo. :grin: Ja BA ik ben al sinds mijn good old c64 en de pac man en galaga kasten in de snackbar een echte gaming junk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...