Ga naar inhoud

NWO demo dinsdag 25 maart


Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    106

[quote:d3932e0695="Red Dragon"]Dat viel mij ook op van die meloenen en zo. Licht effecten zijn mooi maar niet veel gezien. Ik vind het er mooi uit zien maar niet veel mooier dan andere shooters die ik heb gezien, ik heb dan ook nog geen andere spelers gezien en weet nog niet wat het detail is van de player models. Ik heb dus wel lange laadtijd. circa 30 a 45 seconden. dat vind ik raar.[/quote:d3932e0695] Ik dus niet, terwijl ik niet een RAID gebruik. Trouwens, de playermodels kan je al een beetje zien bij een nieuwe game, waar je je eigen selecteren kan, en als je naar beneden kijkt, dan zie je je eigen model.
Link naar reactie
Bij [url=http://www.gamers.nl/nieuws/13356]gamers.nl[/url] staat meer info over de problemen: [i:f4f4b43b75]De problemen met de recentelijk uitgekomen NWO demo zijn ook de makers niet ontgaan. In een persbericht aan de wereld laten ze weten 5 belangrijke bugs te hebben gevonden die 90% van de problemen veroorzaken. Naast de bugs in de demo zelf is ook de Master server gecrasht. Games met ping 0 hebben mensen ingame of zijn LAN games. Een update van het server OS moet deze problemen gaan verhelpen. [b:f4f4b43b75]1) Compatibility. You need all the latest drivers (as NWO uses features that are only in the very latest drivers). You also need a 32-meg 3D-card and some AGP memory allocated (it normally is all automatically, 16-32 megs). Due to a memory leak you also need at least 256 megs of memory, the more the better. 2) There is a huge bug, with clients leaving a game crashing the server!! This one is pure evil. Basically holds us all back from playing the game properly. I have gone through a lot of coreErr.txt files from users, when they've experienced a crashed server - and they all have a deleted client at the end of the file, at the crash. Our servers at the office can handle deleting clients just fine for some reason. 3) The mini-gun can crash the game when reloading. Also a really nasty one as it's kind of hard to get people to not use the mini. 4) Hosting a server on Win98 is no fun. This is because networking priority boosts are reversed on Win98 compared to Win2K/WinXP. This causes severe lag under Win98. I know a lot of people use Win98 as their gaming OS for the extra fps's. 5) Controls setup causes a lot of games to crash. [/b:f4f4b43b75] De 2e bug zorgt voor de meeste problemen, servers crashen wanneer er meer dan 3 mensen gaan spelen. Er volgt zo snel mogelijk een update voor de demo waardoor we kunnen kijken of de game alle verwachtingen waar kan maken. Update Omdat nog niet iedereen het spel heeft kunnen spelen een paar mooie filmpjes van de New World Order MP demo. Er wordt flink wat geschoten in de 3 verschillende filmpjes, echte vuurgevechten zien we helaas niet. Surf snel door voor de 3 filmpjes.[/i:f4f4b43b75]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...