Ga naar inhoud

NWO demo dinsdag 25 maart


Aanbevolen berichten

[quote:6b4a0c0ac4="SkinnerEd"]Gewoon diep triest zoals dat bedrijf te werk gaat, wat een stelletje flapdrollen zijn dat zeg. Iemand mailde P3 met vragen over de MP, hij kreeg als anwoord terug dat ze niet moeten zeuren en ze niet snappen waarom iedereen steeds maar naar de MP vroeg, dachten ze soms dat het spel uitverkocht was zeiden ze letterlijk, dit is toch niet te geloven, die lui verdienen een lesje customersupport, na eerst een flink pak op der donder te krijgen :([/quote:6b4a0c0ac4]Ik had het id op dat forum van NWO gelezen. It really pisses me off !!! Ik zou juist blij zijn met zo'n veel aandacht.
Link naar reactie
  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    106

He Vtec is dit die demo waar je de hele tijd op wacht: :D [quote:984a59b489]I'm up late playing some Quake1 on my lappie, and decided to surf around on the net. I saw at ShackNews that the multiplayer demo for Termite Games' New World Order (93MB), has been released and is available from download at these sites: [url=http://www.shacknews.com/fileshack/fileshack_redirect2.x?fname=NWO_MPBeta.zip&server=shacknews.com]FileShack[/url], [url=http://www.worthplaying.com/article.php?sid=4177]WorthPlaying[/url], and [url=ftp://ftp.termite-games.com/NWO_MPBeta.zip]Termite Games[/url]. If you may remember, Termite Games' used to be another name (forget what it was, unfortunately), and the game they were working on was Decay. Back then, the game looked gorgeous, and it still does. Then they decided to change the name of the company, and wanted to make a new game, in the Counterstrike vein. New World Order is that game.[/quote:984a59b489]
Link naar reactie
[quote:2f3b7d940a="Red Dragon"]hij idd Buggy het geluid is al meteen Klote in het menu. kraken en vastlopend en stotterend geluid. echt irritant. ik ben dan ook niet verder gekomen dan het menu. probeer het later nog wel is zonder geluid[/quote:2f3b7d940a]Volgens mij is jouw geluidskaart gewoon buggy. GTA3 doet het ook al niet goed bij jouw ;) BA: had je mijn PM nog gelezen ? Ik heb zelf de demo nog niet geprobeerd. Ik moet eerst effe 3 kleine kinderen vermaken :)
Link naar reactie
[quote:8fed331648="VTec"][quote:8fed331648="Red Dragon"]hij idd Buggy het geluid is al meteen Klote in het menu. kraken en vastlopend en stotterend geluid. echt irritant. ik ben dan ook niet verder gekomen dan het menu. probeer het later nog wel is zonder geluid[/quote:8fed331648]Volgens mij is jouw geluidskaart gewoon buggy. GTA3 doet het ook al niet goed bij jouw ;) BA: had je mijn PM nog gelezen ? Ik heb zelf de demo nog niet geprobeerd. Ik moet eerst effe 3 kleine kinderen vermaken :)[/quote:8fed331648] Er is niets mis met mijn geluids kaart Vtec [img:8fed331648]http://216.40.249.192/mysmilies/cwm/cwm/angryfire.gif[/img:8fed331648] Hij doet het bij de meeste games prima Alleen de Buggy NWO demo niet (net als bij Skinnered) en bij GTA3 kraakt het geluid (net als bij alle anderen die en Audigy hebben) ligt meer aan de slechte implementatie van EAX Advanced HD door de programeurs dan door de Audigy BTW jij ging toch ook een Audigy kopen?
Link naar reactie
[quote:264632c78e="Red Dragon"] Er is niets mis met mijn geluids kaart Vtec [img:264632c78e]http://216.40.249.192/mysmilies/cwm/cwm/angryfire.gif[/img:264632c78e] Hij doet het bij de meeste games prima Alleen de Buggy NWO demo niet (net als bij Skinnered) en bij GTA3 kraakt het geluid (net als bij alle anderen die en Audigy hebben) ligt meer aan de slechte implementatie van EAX Advanced HD door de programeurs dan door de Audigy BTW jij ging toch ook een Audigy kopen?[/quote:264632c78e]Hoho, ik maakte maar een geintje :) Id, ik heb nu ook een Audigy, maar nog te weinig meegedaan om een oordeel over te hebben. NWO geeft id problemen met de geluidskaart, maar de tip van SkinnerEd doet wonderen :) SkinnerEd: ik ga en nu meebezig en stuur hem effe naar je op.
Link naar reactie
[quote:299fc415e6="SkinnerEd"]`Nee, probeer eens movement mbv van de pijltjes toetsen, en copy&paste dan eens je controlconfig hier als je wilt?[/quote:299fc415e6]Lol, nu zie ik wat je bedoelt :) Maar zelf gebruik ik die knoppen toch niet, vandaar dat ik het probleem niet tegenkwam. Ik meende dat het je niet mogelijk was om je eigen keys in te zetten.
Link naar reactie
hehe, Je kan alleen de keys van het "gewone" toetsenbord binden, maar niet het numerieke ;( met wasd moven vind ik niks Maar nog ff over dat geluid, hardwareversnelling op basis laat andere games weer vreemd klinken. Ik laat NWO nou maar even voor wat het is, zal hopelijk nog wel een demopatch komen, want het is niet te spelen zo, met al die bugs. Ik heb toch goede hoop dat dit een erg goed spel wordt, maar dit is de 1e grote klus voor Termite en al schade en schandend worden ze wel wijzer. De engine vind ik mooi iig. Btw, hij loopt op de GF4T4600 maar 5% sneller dan op de R8500.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...