Ga naar inhoud

NWO demo dinsdag 25 maart


Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    106

[quote:107c94d490="VTec"][quote:107c94d490="Red Dragon"] Er is niets mis met mijn geluids kaart Vtec [img:107c94d490]http://216.40.249.192/mysmilies/cwm/cwm/angryfire.gif[/img:107c94d490] Hij doet het bij de meeste games prima Alleen de Buggy NWO demo niet (net als bij Skinnered) en bij GTA3 kraakt het geluid (net als bij alle anderen die en Audigy hebben) ligt meer aan de slechte implementatie van EAX Advanced HD door de programeurs dan door de Audigy BTW jij ging toch ook een Audigy kopen?[/quote:107c94d490]Hoho, ik maakte maar een geintje :) Id, ik heb nu ook een Audigy, maar nog te weinig meegedaan om een oordeel over te hebben. NWO geeft id problemen met de geluidskaart, maar de tip van SkinnerEd doet wonderen :) SkinnerEd: ik ga en nu meebezig en stuur hem effe naar je op.[/quote:107c94d490] Dat wist ik wel hoor dat je een geintje maakte [img:107c94d490]http://www.theunholytrinity.org/cracks_smileys/contrib/edoom/biggerGrin.gif[/img:107c94d490] Heb jij GTA3 al getest met de Audigy? heb je na een kwartier spelen op EAX 3.0 (EAX advanced HD) ook krakend geluid?
Link naar reactie
[quote:81b447ce55="Speedy"]Dat krakend geluid is dat als je bv door water loopt of als sirenes gaan? Of hebben jullie het constant? Ik heb bij sommige geluiden (zoals dat water dus) wel een krakend geluid met mijn SB 128[/quote:81b447ce55] Ik heb het alleen als ik EAX 3.0 aanzet. dan gaat alles kraken. maakt niet uit hoe en wanneer of waar je bent in het spel. soms na 1 minuut al soms na 15 minuten pas. en dan blijft het kraken ook. als je echter EAX op 1.0 zet dan is het weg en komt het ook niet meer terug ik denk dat het een GTA3 bug is. Het is met jou SB 128 denk een ander probleem tijd voor een GTA3 patch.
Link naar reactie
[quote:19af5e6809="VTec"]Volgens mij is dat krakend geluid meer jullie hersens: hoe moet ik nu verder in dit spel ? [img:19af5e6809]http://www.smilies.nl/happy/mdrbig.gif[/img:19af5e6809] Ik zal het vandaag (hopelijk) wel effe proberen (GTA3). NWO wordt het waarschijnlijk toch niet meer.[/quote:19af5e6809] ALs het een afwijking in onze hersens was dan zou het bij jou helemaal vollop moeten gaan kraken. zelfs als je de boxen uitzet [img:19af5e6809]http://www.colute.net/cwm/contrib/edoom/biggrinbounce2.gif[/img:19af5e6809] Probeer EAX 3.0 setting maar met GTA3. na verloop van tijd krijg je wel te horen wat ik ook heb
Link naar reactie
[quote:689e69f60d="Red Dragon"][quote:689e69f60d="VTec"]Volgens mij is dat krakend geluid meer jullie hersens: hoe moet ik nu verder in dit spel ? [img:689e69f60d]http://www.smilies.nl/happy/mdrbig.gif[/img:689e69f60d] Ik zal het vandaag (hopelijk) wel effe proberen (GTA3). NWO wordt het waarschijnlijk toch niet meer.[/quote:689e69f60d] ALs het een afwijking in onze hersens was dan zou het bij jou helemaal vollop moeten gaan kraken. zelfs als je de boxen uitzet [img:689e69f60d]http://www.colute.net/cwm/contrib/edoom/biggrinbounce2.gif[/img:689e69f60d] Probeer EAX 3.0 setting maar met GTA3. na verloop van tijd krijg je wel te horen wat ik ook heb[/quote:689e69f60d]Bij mij kraakt het niet, maar plonst het vanwege het water :) Ik zal mijn best doen, maar ik krijg vandaag ook SOF2 binnen, dus ....
Link naar reactie
[quote:c57cf54f27="Red Dragon"]Probeer EAX 3.0 setting maar met GTA3. na verloop van tijd krijg je wel te horen wat ik ook heb[/quote:c57cf54f27]Id, op een gegeven moment begint ie vreselijk te brommen ofzoiets. Pas wanneer ie op normale EAX wordt gezet, gaat het voorbij. Leuk spel, btw :)
Link naar reactie
Alleen de prestaties zijn om te janken. Nu heb ik dan ook geen super pc meer, maar als ik op dat 2e eiland rond rij dan is het net een slowmo film (helemaal met mist). Op de PS2 had ik dat probleem totaal niet (wel is een framedrop ofzo maar niet constant). En dan vraag ik met 1024x768x16 toch ook niet extreem veel ... Het is echt tijd om er is wat patches tegenaan te gooien zeg :roll:
Link naar reactie
[quote:b2f1d13ee5="Speedy"]Alleen de prestaties zijn om te janken. Nu heb ik dan ook geen super pc meer, maar als ik op dat 2e eiland rond rij dan is het net een slowmo film (helemaal met mist). Op de PS2 had ik dat probleem totaal niet (wel is een framedrop ofzo maar niet constant). En dan vraag ik met 1024x768x16 toch ook niet extreem veel ... Het is echt tijd om er is wat patches tegenaan te gooien zeg :roll:[/quote:b2f1d13ee5]Dat soort zaken nog niet tegengekomen, maar ook nog te weinig echt gespeeld om een goed oordeel te hebben hierover. Tot dus ver wel een geinig spel :)
Link naar reactie
[quote:487175c625="Red Dragon"]Ik vind de laad tijden van het spel heel erg lang. is dat bij jullie ook zo? Ik vind de GFX ok. maar ben niet zo enthousiast over NWO als dat BA is.[/quote:487175c625] Nee valt wel mee, je moet niet vergeten dat er veel textures en andere data geladen moet worden, vooral de precompressie kost tijd. Ik vind vooral de belichting en geometrie erg goed, het detail is ook mooi, maar dat had Max Payne ook.
Link naar reactie
Vooral de belichting idd. Ik stond onder een bruggetje, waar wat gaten in zaten, en die stonden haarscherp in de schaduw :) Hij loopt ook heel goed op mijn R8500, 1280x1024x32 MAX is geen probleem, al weet ik natuurlijk nog niet hoe het wordt als er playermodels door het scherm lopen. En btw, ik heb helemaal geen last van lange laadtijden, zoals bij SoF2
Link naar reactie
Dat viel mij ook op van die meloenen en zo. Licht effecten zijn mooi maar niet veel gezien. Ik vind het er mooi uit zien maar niet veel mooier dan andere shooters die ik heb gezien, ik heb dan ook nog geen andere spelers gezien en weet nog niet wat het detail is van de player models. Ik heb dus wel lange laadtijd. circa 30 a 45 seconden. dat vind ik raar.
Link naar reactie
[quote:af1f5e0fc5="Mista Outlaw"]bij mij doet NWO het nog steeds niet. Op GOT kan ik ook nix hierover vinden. :cry: iedere keer als ik bij join game/inet/refresh doe dan blijft ie hangen, en ook als ik start server doe... in readme staat ook nix dat me kan helpen :([/quote:af1f5e0fc5]Heb je een programma zoals ZoneAlarm aanstaan (een firewall) ? Die zou misschien het probleem kunnen veroorzaken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...