Ga naar inhoud

NWO demo dinsdag 25 maart


Aanbevolen berichten

New World Order, hou deze site in de gaten: http://www.p3int.com/center.asp Ik kijk hier al een tijdje naar uit, vooral vanwege de game engine :9 Hier praten we over: [img:e0d7cf6c84]http://www.gamers.nl/i/200203/img1017002203_0.jpg[/img:e0d7cf6c84] [ Dit Bericht is bewerkt door: SkinnerEd op 2002-03-25 22:41 ]
Link naar reactie
  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    106

Nou, dat wordt nog effe wachten: [quote:8f3f7f0821]NEW WORLD ORDER BETA DELAYED Project Three this morning announced it has halted the countdown for the Public Multiplayer Beta of New World Order on T-03.25 hrs before intended release. "During testing we got confronted with a bug. Termite has been working around the clock to get it fixed, but last night it became clear we would not make the intended deadline. The game is very much playable and could have been released with this specific feature that is bugging us turned off, but we want it to be perfect and decided to postpone the release of Beta", said Project Three CEO Robert Ercevic. A spokesperson for Project Three stated they now expect the Beta to be released during Easter weekend.[/quote:8f3f7f0821]
Link naar reactie
[quote:0af8c12c70] Op 26-03-2002 12:27, schreef SkinnerEd: Zo is dat, maar het wordt mooi weer met pasen, dus de terrassen gaan ook weer lonken he :wink: [ Dit Bericht is bewerkt door: SkinnerEd op 2002-03-26 12:28 ] [/quote:0af8c12c70]Mooi weer of slecht weer, ik zit altijd binnen :smile: Beter gezegd: al is het 35graden, dan nog ga ik liever achter de pc zitten dan in de tuin. Als het aan mij lag gingen we de tuin omgooien naar een grote parkeerplaats :wink:
Link naar reactie
[quote:dfafc71bb2] Op 26-03-2002 11:59, schreef BA: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: [/quote:dfafc71bb2] Hoezo :mad: ? Ik vind het uitstekend nieuws! Ze doen tenminste niet als bij C&C:R gebeurde : ondanks bugs toch een release en daarna proberen te patchen ... :tup: alhoewel het hele spel me geen ene *bliep* kan schelen (/me wacht op de UT2 / UT'03 demo die over een paar maanden zal uitkomen)
Link naar reactie
[quote:3dc42395bc]Hoezo :mad: ? Ik vind het uitstekend nieuws! Ze doen tenminste niet als bij C&C:R gebeurde : ondanks bugs toch een release en daarna proberen te patchen ... :tup: alhoewel het hele spel me geen ene *bliep* kan schelen (/me wacht op de UT2 / UT'03 demo die over een paar maanden zal uitkomen)[/quote:3dc42395bc]Opzich goed dat ze dat nog effe fixen, maar dan hadden ze wel iets eerder mogen komen met de melding dat het nog effe duurt. Het was bijna zover en dan plots komt ie niet. _________________ Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=3925]Power[/url] Animal [ Dit Bericht is bewerkt door: VTec op 2002-03-27 12:57 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...