Ga naar inhoud

levels sof2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hij is officieel nog niet uit (de demotest) en volgens mij heeft Raven de serverupdater uitgegooid en dat is dus de reden dat je geen servers tegenkomt (gaat via de Raven server (ofzo)). Je zult dus zelf ip-adressen moeten invoeren waar gespeeld wordt. Bij gamers werden er een aantal genoemd, maar veel daarvan waren helaas niet meer online. Pas wanneer hij officieel uit is, zal je pas goed online kunnen spelen. Althans, zo denk ik dat het zit :smile:
Link naar reactie
[quote:52dde12355]Minimum System Requirements ·Pentium(r) II 450 MHz or Athlon(r) processor or higher ·Windows(r) 98/ME/2000/XP operating system ·128 MB of RAM ·1.3 GB of uncompressed free hard drive space (plus 140 MB for the Windows swap file) ·A 100% Windows(r) 98/ME2000/XP -compatible computer system including: ·DirectX 8.1 (included) ·100% DirectX 8.1-compliant true 16 bit sound card and drivers ·100% DirectX 8.1/OpenGL 1.1-compliant 16 MB video card and drivers* ·100% Windows(r) 98/ME/2000/XP -compatible mouse and drivers ·100% Windows(r) 98/ME/2000/XP -compatible keyboard ·100% Windows(r) 98/ME/2000/XP -compatible quad speed (600 K/sec sustained transfer rate) CD-ROM drive and drivers *3D Accelerator Card Required ·A 100% DirectX 8.1/OpenGL 1.1 or higher compliant 16MB or higher 3D video card and driver is required to play Soldier of Fortune II: Double Helix. Some 3D accelerator card brands may not be compatible with the 3D acceleration features utilized by Soldier of Fortune II: Double Helix. Please check with the card’s manufacturer to ensure DirectX 8.0a compatibility. ·Important Note: This product uses DirectX 8.1 technology, which requires your system to have the latest Windows(r) 98/ME/2000/XP drivers (for CD-ROM, video card, sound card and input devices) that fully support DirectX 8.0a Recommended Chipsets: All Nvidia GeForce Series All ATI Radeon Series All PowerVR Kyro Series Other Supported Chipsets: ATI Rage 128 Savage4 I810 Matrox G400 series Nvidia TNT series **Some but not all of the cards with the chipsets listed above have been tested on Windows(r) 2000, ME, and XP. For Windows(r) 2000, ME, and XP 3-D support, please refer to your hardware manufacturer for 100% DirectX 8.0a compliant drivers. [/quote:52dde12355] DIt zijn de minimale systeem eisen voor SOF2. Heb ik ff ergens vandaan gevist :grin: Speedy heb je je PM ook gehad van me?
Link naar reactie
Ik zie net dat ie 1,23GB groot is als je hem geheel heb geinstaleerd. Ik vind de grafix van het spel tegenvallen. ik heb nu een paar uur SOF2 gespeeld en de texture van de omgeving vind ik gewoon slecht. Ik zit nu in de Jungle van Colombia en dat ziet er al wat beter uit maar tblijft pover met de gfx. Wat wel erg gedetailieerd is zijn de tegenstanders. je ziet zelfs hun vingers. dat is wel erg mooi. De tegenstanders zijn dan ook erg mooi.
Link naar reactie
Hij is gewoon TE zwaar voor mijn pc ... ben dan toch de systeem kraker tegen gekomen :sad: Dat jungle level geeft allemaal foute schaduwen en het loopt als Quake III op een P 300 ofzo :sad: [img:33438cd8ec]http://members.home.nl/terpelle/pics/shot0004.jpg[/img:33438cd8ec] En dat zo het hele level door ... (1024x768 DXT5 (ipv 16 of 32) met medium detail)
Link naar reactie
die rare vlakken heb ik niet in het spel. alleen in dat veld dat je achter op een vrachtwagen zit daar heb ik ongeloofelijk veel last van Clipping. Maar het kan ook zijn dat dit komt bij jou en mij doordat het om een "beta" versie gaat. TIP: Zet bij MISC instellingen je Shadows op BLOB. de stencil en projected shadows zitten nog vol bugs. ik speel het met mijn systeem op: 1024x768x32bit, Very High Detail DXT5 compression, Aniso schuifje op MAX. alles loopt vloeiend. :grin: :grin:
Link naar reactie
[quote:ac2a9c09bf] Op 16-04-2002 22:04 schreef FeikoR.: Hoe komen jullie aan die spellen en aan die plaatjes? [/quote:ac2a9c09bf] Wat wij hebben is een "trail-beta" versie. Deze zit nog vol fouten en bugs. Zoals je bij speedy's screeny ziet. Ik zit dan ook met smart te wachten op de FINAL versie. want het spel is echt heftig verder. Als ie in Mei uitkomt sta ik als eerste in de winkel.
Link naar reactie
[quote:bd0154b714] Op 17-04-2002 0:42 schreef GeForce Mike: die rare vlakken heb ik niet in het spel. alleen in dat veld dat je achter op een vrachtwagen zit daar heb ik ongeloofelijk veel last van Clipping. Maar het kan ook zijn dat dit komt bij jou en mij doordat het om een "beta" versie gaat. TIP: Zet bij MISC instellingen je Shadows op BLOB. de stencil en projected shadows zitten nog vol bugs. ik speel het met mijn systeem op: 1024x768x32bit, Very High Detail DXT5 compression, Aniso schuifje op MAX. alles loopt vloeiend. :grin: :grin: [/quote:bd0154b714] jaja wrijf het er nog maar even in, maar ik moet nog op vakantie dus het gebakje kan voorlopig niet vervangen worden helaas :wink: Zal het eens proberen met die schaduwen ... blijf het vreemd vinden want Praag liep prima (op jouw instellingen bijna) zonder vage schaduwen.
Link naar reactie
Ik dacht dat jij een R8500LE kopen zou laatst? Daar moet ie toch wel op lopen? BTW, jij wou toch weten wat ik van dat Shuttle mobo vind? In 1 woord geweldig :smile: Hij is net zo snel als die Epox ongeveer, ik ben met de FSB al naar 160 MHz geweest, maar dat trekt mijn mem niet, het board was wel stabiel. Ik ben sowieso nog geen stabiliteitsproblemen tegen gekomen. Met de above 2.3V optie ben ik met OC'en naar de 1.78 GHz gekomen op 2.3v, terwijl mijn CPU eerst maar naar 1.67 GHz wou. Ik vind hem eigenlijk net zo goed als mijn vorige Epox :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...