Ga naar inhoud

Koopt iemand de x-box?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:10a52bc3d7] Op 08-03-2002 11:39 schreef Speedy: Ik heb een PS2 met MGS2, GT3 en GTA 3 waarom wil je dan nog een X-Box... [knip] ...want de games die ik heb zijn het niveau van 95 echt ver te boven, de auto's in GT3 zoiets heb ik zelfs in een PC game nog nooit gezien. [/quote:10a52bc3d7] Hier kan ik me volledig bij aansluiten! (En dat doe ik dan ook maar...) Groet, Guido
Link naar reactie
[quote] Op 15-03-2002 10:07 schreef Speedy: [quote:c9032012b5] En ik weet niet of je op GT3 doelt, maar die auto's daar kan je ook gewoon door de ramen kijken, ze zijn wel wat donker maar je ziet gewoon de bestuurder en de weg voor je als je wat scherp kijkt. [/quote:c9032012b5] Welke versie van GT3 heb jij Speedy? Of je moet wel héél scherp kijken maar bij mij thuis heb ik géén bestuurders in de auto's zitten! (Alleen bij de F1 en CART's maar die hebben weer geen ramen :wink: En over het verschil in transparantie tussen de ramen uit GT3 en Gotham: In GT3 is er gewoon gekozen voor 'getint' glas en in Gotham voor 'gewoon' glas... Althans dat heb ik er van gemaakt...
Link naar reactie
[quote:c01c24e701] Op 17-04-2002 22:44 schreef Speedy: Dan heb je geluk, de prijs zakt naar € 299,- volgens http://www.gamers.nl [/quote:c01c24e701] Het wordt idd zeer interessant, maar ook al heb je nu de X-box voor veel geld gekocht, dan is er nog hoop : [quote:c01c24e701] De knieval van Microsoft op het commentaar uit de markt wint overigens behoorlijk aan charme door een actie die het bedrijf aan de prijsverlaging koppelt. [b:c01c24e701]Huidige bezitters[/b:c01c24e701] van een Xbox en mensen die het apparaat voor [b:c01c24e701]26 april[/b:c01c24e701] voor de oude, hoge prijs aanschaffen kunnen met terugwerkende kracht op voordeel rekenen. [b:c01c24e701]Vanaf deze datum is van de Nederlandse [url=http://www.xbox.com/nl]Xbox-website[/url] een aanvraagformulier te downloaden, waarmee gratis twee spellen en een controller te krijgen zijn.[/b:c01c24e701] [/quote:c01c24e701] Ik zou iedereen die een X-box heeft dit aanraden te doen (als je tenminste niet al je persoonlijke gegevens moet achterlaten ... :sad: ) :hmm: UT'03 of een X-box ... lastige keuze straks :wink: :eek "... bieden wij je tot 1 juli 2002 [b:c01c24e701]de kans[/b:c01c24e701] om gratis 2 spellen en een Xbox controller te krijgen" Dit voorspelt alleen niet veel goeds ... _________________ - [url=http://jafo.mienadres.nl]JaFO's Bot-editor voor UT[/url] versie 2.5 is er - [ Dit bericht is bewerkt door: JaFO op 2002-04-18 14:48 ]
Link naar reactie
[quote:7856aa052d] Op 18-04-2002 11:32 schreef Guido van den Anker: Welke versie van GT3 heb jij Speedy? Of je moet wel héél scherp kijken maar bij mij thuis heb ik géén bestuurders in de auto's zitten! (Alleen bij de F1 en CART's maar die hebben weer geen ramen :wink: En over het verschil in transparantie tussen de ramen uit GT3 en Gotham: In GT3 is er gewoon gekozen voor 'getint' glas en in Gotham voor 'gewoon' glas... Althans dat heb ik er van gemaakt... [/quote:7856aa052d] Het is heel donker, maar ga maar eens met een auto met redelijk glas oppervlak rijden, als je scherp kijkt dan zie je de bestuurder zitten en de strepen van de weg door de ramen schieten. Moet wel op een zonnige baan tegen de zon in.
Link naar reactie
Ja,ja,ja... de Media Markt flikt het hem weer, vanaf VANDAAG is hij er al te koop voor 299 euro. Ook is de harde schijf van de Xbox reeds gekraakt door Neotech... slecht nieuws voor Microsoft, ze verliezen nu al geld op iedere console die ze gaan verkopen en straks ook nog op de games !! http://www.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=667 http://www.konsoll.net/modules.php?name=News&file=article&sid=204
Link naar reactie
[quote:ac7d365dec]De knieval van Microsoft op het commentaar uit de markt wint overigens behoorlijk aan charme door een actie die het bedrijf aan de prijsverlaging koppelt. Huidige bezitters van een Xbox en mensen die het apparaat voor 26 april voor de oude, hoge prijs aanschaffen kunnen met terugwerkende kracht op voordeel rekenen. Vanaf deze datum is van de Nederlandse Xbox-website een aanvraagformulier te downloaden, waarmee gratis twee spellen en een controller te krijgen zijn.[/quote:ac7d365dec]Ook als je de XBOX nu gaat kopen voor 299 kun je er gebruik van maken en dan wordt het wel HEEL aantrekkelijk :smile:
Link naar reactie
[quote:18ea46232f] Op 23-04-2002 16:20 schreef Speedy: Ja, als je toch zo'n ding wilt moet je hem nu kopen. Persoonlijk heb ik nog steeds liever de Gamecube (ook in prijs verlaagt), maar 300 euro voor een Xbox met 2 games en 2 controllers is natuurlijk erg weinig. [/quote:18ea46232f]Het begint bij mij nu wel te kriebelen :wink:
Link naar reactie
[quote:065017944f] Op 24-04-2002 9:20 schreef Yellowman: ik wil alleen eerst nog wat mensen horen die laaiend enthousiast zijn nadat ze het dat ding gekocht hebben, dan ga ik er misschien ook wel voor. Ik heb nog niets van de games gezien [/quote:065017944f]Om gebruik van deze actie te maken moet je wel snel zijn, want de XBOX moet voor 26 april gekocht zijn. Ik zit zelf nog op de toestemming van mijn vriendin te wachten :wink:
Link naar reactie
Ik heb vandaag Luigies Manson gespeelt op de Gamecube en daar kan de Xbox en de Playstation dus echt niet aan tippen. Grafisch is dat spel echt zeer sterk, beter nog dan GTA3 is mijn mening. En het is nog maar 1 van de eersten :smile: Alleen de controller is 10X nix, maar ja je kan niet alles hebben. De Cube is qua aanschaf en spellen de goedkoopste van de 3 en kan zeker heel goed meekomen, bovendien is hij dus echt klein :grin: (10 CD doosjes op elkaar) en dat tegenover die 2 enorme koelkasten van Sony en Microsoft. Al met al ik koop geen consul zoals ik al eerder in dit topic zei, want de beste consul met de mooiste spellen blijft de PC (ze zijn als je ze puur als consul gebruikt alleen nog al duur :grin: ) Behalve de Gameboy Advanched, vandaag weer een nieuwe game gekocht dat ding is na de PC het einde. No Xbox 4 m ondanks de 299 + de aktie. Greetz Marcel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...