Ga naar inhoud

Koopt iemand de x-box?


Aanbevolen berichten

Heb bij de FRS even de controller in de hand gehad, moet zeggen het is best een fijn ding. Maar de D-pad en die 2e analoge stick zitten wel erg irritant als je de normale knoppen wil bedienen (met mijn handgrote iig). Verder zag Project Gotham er gelukkig niet zo bagger uit als op JaFO's plaatje, maar overtuigd was ik zeker niet (temeer de GT3 demo ernaast liep). Halo viel grafisch ook tegen, maar dat snowboard spel was best aangenaam om maar te kijken in verglijking met SSX (wat er ook prima uit ziet en speelt) Nu nog is spelen :grin:
Link naar reactie
  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kopen ? voor EURO zoveel dus meer dan duizend piek ? TUURLIJK NIET ! Overigens is het nadeel van een spelcomputer dat je deze aan moet sluiten op je tv en dus wat voor spel je ook speelt en hoe mooi ze het ook hebben gemaakt, je tv is veel onscherper en dat zie je aan het spel. Nee, ik heb niks tegen spelcomputers want ik heb zelf een Nintendo en een Playstation. En daardoor heb ik dus vergelijkingsmateriaal. Maar de belangrijkste reden om hem niet aan te schaffen blijft natuurlijk de prijs. Denken ze nu echt dat ie de winkel uit zal vliegen met zo'n prijs, ga toch weg met je X-box van meer dan 1000 piek.
Link naar reactie
Thuis heb ik een Nintendo64. Er zijn spellen die minder scherp zijn, akkoord; maar er zijn ook zeer scherpe en gedetaileerde spellen beschikbaar voor deze console. Bij de high-graphic spellen denk ik dan bijvoorbeeld aan Zelda (2x), Wave-race, en Perfect-Dark. Ik heb de X-box gezien met Halo als demo, maar vgl. met bovenstaande spellen, kreeg ik van de graphics van Halo absoluut geen tranen in mijn ogen. Overigens vind ik mijn PC met monitor nog vele malen scherper dan een X-box met tv als scherm.
Link naar reactie
Goed, de eerste cijfers zijn binnen, er is sprake van een matige verkoop. Ik heb net een nieuwe cpu en hou het dus maar mooi bij mijn pc met toetsenbord (Toetsenbord met muis ownz :smile: ) de cijfers: [quote:1ef8b0cba5]De Amerikaanse afdeling van The Register schrijft dat er voorlopig weinig Xbox consoles zijn verkocht in europa. In de eerste drie dagen na de lancering van de Xbox zijn er Duitsland slechts 10.000 consoles verkocht en een gelijk aantal in Frankrijk. Alleen Engeland zette betere cijfers neer: daar werden totaal 48.000 Xboxen verkocht. Vergeleken met de Playstation 2 zijn dit lage getallen. In de eerste twee dagen na de lancering wist Sony toentertijd 140.000 exemplaren aan de man te brengen in Engeland en Duitsland[/quote:1ef8b0cba5]
Link naar reactie
Volgens de telegraaf loopt de x-box in Japan niet zo omdat hij krasjes op de schijfje maakt.......zelfs de hardware van Microsoft heeft bugs :smile: [url]http://www.telegraaf.nl/digilink/teksten/digi.microsoft.fiscale.xboxen.xbox.verkoop.html[/url] _________________ Waarom iets goed doen, als je van je fouten kan leren ? [ Dit bericht is bewerkt door: PS op 2002-03-28 21:38 ]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ja zeker, absolutely, Yes, Natuurlijk koop ik een xbox grafisch is hij veel beter als de ps2 trouwens microsoft zal dit ding in de loop van de jaren wel upgraden. Sony makers van ps2 zijn nu al bezig met ps3 en danken dan de ps2 af de nieuwe spellen komen dan weer uit op de ps3 en dit is zwaar klote natuurlijk. Ook heeft de xbox een 8ghb harde schijf waar je je savegames op kunt slaan de laadtijden zijn dan veel korter ook kun je met vier players spelen. Verder is de gameplay beter en mooier voor de ervaren gamer dus is het hemels.
Link naar reactie
[quote:2d9e01f089] Op 21-03-2002 20:13 schreef DIMM: Kopen ? voor EURO zoveel dus meer dan duizend piek ? TUURLIJK NIET ! Overigens is het nadeel van een spelcomputer dat je deze aan moet sluiten op je tv en dus wat voor spel je ook speelt en hoe mooi ze het ook hebben gemaakt, je tv is veel onscherper en dat zie je aan het spel. Nee, ik heb niks tegen spelcomputers want ik heb zelf een Nintendo en een Playstation. En daardoor heb ik dus vergelijkingsmateriaal. Maar de belangrijkste reden om hem niet aan te schaffen blijft natuurlijk de prijs. Denken ze nu echt dat ie de winkel uit zal vliegen met zo'n prijs, ga toch weg met je X-box van meer dan 1000 piek. [/quote:2d9e01f089] Dat is niet duur voor een PC met een PIII en een ondergeklokte GF4 :grin: Ik denk niet dat de meeste gamers met de prijs ziten, ze kopen immers ook PC's van 2000 euro om spelletjes op te spelen :smile:
Link naar reactie
Ik ga absoluut geen Xbox kopen puur omdat ik gameconsuls onzin vind. De meeste spellen komen ook in een betere versie voor PC uit zoals ook Halo en Tony Hawk Pro Skater 3 en de consuls wegen niet op tegen een goede PC. Ik bouw over 3 weken mijn nieuwe systeem met een AMD 2000+ (flink overclocken natuurlijk) 512 MB PC2700 333 Mhz geheugen een Asus a7v333-e bord en een GF4 ti4400 128 MB. Wat heb je dan in godsnaam aan een consul? Ik heb twee Thrustmasters Firestorm Dual Analog 2 in mijn usb hangen en een goede monitor. Daar kan geen enkele consul tegenop, bovendien zijn de games voor de topconsuls achterlijk duur! 65 euro! Ik test wel consuls af en toe in de winkels en ik ben er van overtuigd dat de Xbox en zijn spellen overduidelijk beter zijn dan de PS2, vooral de laadtijden zijn in vergelijking met de PS2 erg snel. Blijft dat beide erg duur zijn en dat je beter voor dat geld een goede comp kunt kopen (256 MB DDR + ECS K7s6a + Athlon XP 1600+ heb je al voor 385 euro!). Ik denk dat de GameCube beter in de buurt komt. Hij is maar 10 CDdoosjes hoog, breed, diep. Hij gaat maar 250 euro kosten en ook de games worden aanzienlijk goedkoper. Voor mij dus geen Xbox geen PS2 en GameCube ik maar 2 consuls mijn PC en de echt geweldige Gameboy Advanched (dat ding is echt verslavend, leuk, mooi en koop een topRPG als Golden Sun en je wilt geen Xbox merer zien! :grin: )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...