Ga naar inhoud

Koopt iemand de x-box?


Aanbevolen berichten

[code:1:7b2ff9011b]Microsoft XBOX OP 14 MAART 2002 VERANDERT DE TOEKOMST VAN VIDEOGAMES De Xbox zal de gamewereld voor altijd veranderen. De spelontwerpers hebben de technische mogelijkheden gekregen om hun visie op de perfecte game werkelijkheid te laten worden. Spellen die innovatief, stimulerend en leuk zijn. De Xbox heeft drie keer het grafisch vermogen van de nieuwste generatie spelconsoles en luidt een compleet nieuw tijdperk in voor de spellenindustrie. Het voordeel voor jou is simpelweg dat je de krachtigste game-ervaring in jaren zult kunnen meemaken, waarbij fantasie en werkelijkheid zoals nooit tevoren in elkaar overlopen. Het zijn geweldige tijden om een gamer te zijn. Prijs: € 479,- [/code:1:7b2ff9011b] Is dit nou echt zo'n grote verbetering t.o.v. de playstation etc. koopt iemand deze x box? [ Dit Bericht is bewerkt door: Yellowman op 2002-03-07 14:24 ]
Link naar reactie
  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat de X-box betere graphics heeft lijkt me logische ... het is tenslotte een jaartje verder ontwikkelt ... :roll: (de getallen lijken eerder theoretisch aangezien er geen enkele goede manier is om spellen op beide systemen te vergelijken). Maar graphics zijn niet het allerbelangrijkste ... een serie leuke spellen is IMHO veel belangrijker. Alhoewel de X-box een enkel leuk spel kent (Wreckless ziet er leuk uit), vind ik het nog te duur om alleen daarvoor het ding te kopen. Ik denk dat over een half - heel jaar je een beter idee zult hebben van de spellen. Als er dan genoeg leuks tussen zit ... Op dit moment heb ik nog genoeg plezier van m'n pc (binnenkort U2 ...) en m'n PS2 (waar ik al een aardige serie spellen voor heb).
Link naar reactie
Het ding is wel aardig, maar de games stellen nog niet veel voor. Voor een gameconsole zijn de graphics erg goed, zeker in vergelijking tot dingen als PS2, waarbij je echt het gevoel hebt dat je terug in 1995 bent. Kopen? Nou, ik niet. Ben niet zo dol op consoles en de kinderen zijn nog steeds blij met hun Nintendo '64. (Ook graphics waar de tranen van in je ogen springen, en dat voor die prijzen!!!)
Link naar reactie
Ik heb een PS2 met MGS2, GT3 en GTA 3 waarom wil je dan nog een X-Box :grin: Maar serieus, heb geen behoefte aan nog een gamemachine, zoveel game ik tcoh niet meer en voor wat ik nog game volstaan mijn PS2 en PC. ps, Laurens, weet je zeker dat je een PS2 hebt aangesloten ipv een PSX, want de games die ik heb zijn het niveau van 95 echt ver te boven, de auto's in GT3 zoiets heb ik zelfs in een PC game nog nooit gezien. De X-Box heeft idd betere graphics, maar dat ding is dan ook 2 jaar later uitgekomen en zal dan ook wel 2 jaar langer mee moeten dan de PS2, en zo komt Sony weer voor te liggen. Eindeloze strijd, koop gewoon de machine met de games die je aanspreken :smile:
Link naar reactie
De auto's in GT3 vind ik ook schitterend. De omgeving was ik niet echt weg van. Ik ken het spel niet goed genoeg om er veel over te zeggen want racespellen zijn niet 'my cup of tea'. Dat nivo van 1995 was trouwens wel wat overdreven ja. [ Dit Bericht is bewerkt door: Laurens op 2002-03-08 16:06 ]
Link naar reactie
Nee, ik ga hem ook niet kopen. Zoiezo koop ik nooit consoles, want ik heb aan mijn (nou ja, [i:1ef8da092a]mijn[/i:1ef8da092a]...) computer genoeg. Misschien dat ik ooit eens een console koop als er echt een paar (meer dan 5) echt goeie spellen exclusief op uitkomen. Maar een XboX? heb net een @f*ckmicrosoft.com adres geregistreerd...
Link naar reactie
Dat denk ik niet, het publiek wat hier op het forum komt is over het algemeen een haal ander publiek als degene die consoles kopen (die is een PC forum :grin: ) Dus wat dat betreft kan je uit deze thread weinig zinnige conclusies trekken qua x-box verkoop. Mijn mening: de X-box heeft zeker potentieel qua GFX betreft, alleen blijf ik zelf liever bij de GFX van mijn eigen PC. De grote kracht van de console is de gameplay, maar aangezien ik zelf voornamelijk FPS speel, denk ik niet dat dat beter gaat op een x-box :smile:
Link naar reactie
[quote:7fdfe716fd] Op 13-03-2002 14:06, schreef Bullboom: Cool! Dus niemand koopt de Xbox? :grin: Dan zullen de leveranciers wel met hun handen in het haar zitten! :lol: [/quote:7fdfe716fd] :wink: (helaas was het in de VS niet zo, maar in Japan ging het bijna wel de goede kant op :wink:) En ik moet zeggen als ik de 'dummy'-dozen van de spellen bekijk, dan is het aanbod wel heel erg mager. (De ps2 had ook niet echt van die 'super' spellen in het begin overigens) De X-box heeft echt de fantastische graphics van de spellen op de demo-units nodig om zich te verkopen.
Link naar reactie
Nou, heb de X-Box gezien (plaatselijke Dixons) ... die graphics vielen mij zwaar tegen! iig Much oddysee wat ik zag draaien, dat kan mijn PS2 ook en mijn PC beter. Dat daar dan een graphicscard in zit die beter moet wezen als een random geforce 3 is absoluut niet te merken. Tevens vind ik em echt groot, net zo groot als de audio apparatuur hier (misschien daarom zo gedaan?) en de controllers zien er achterlijk uit :smile: Maar goed, dat zijn conclusies vanachter glas, misschien speelt het ding wel perfect.
Link naar reactie
[quote:d21bd9fd26] Op 13-03-2002 20:39, schreef PS: Ik heb hem bij V&D 'getest'. Vond de Graphics van de twee spellen die ik gezien heb aan de donkere kant. Verder vind ik die controllers aan de te grote kant. [/quote:d21bd9fd26] Ze zijn idd een stuk groter dan die van de PS2, maar ik vind ze daardoor wel een stuk makkelijker in gebruik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...